Ik zal de titel wat nader uitleggen,
ik heb al heeel lang een SB pci 128 (oud kaartje uit een p1 133mhz)
en die zat voorlaatst nog op mijn nforce2 abit nf7-s bordje.
Samen met mijn onboard soundstorm geluid en dit sb pci kaartje mixte ik met BPM studio 4.2.
Dit doe ik nu ongeveer al 2 jaar tot op eersgisteren dat ik 70-80 muziek moest mixen op een verjaardagsfeest en die sb 128 plots overleden was!
Geraakte ik zelfs niet meer aan een andere kaart.
Welnu, ik zou nu 2 nieuwe SB live's 5.1 willen kopen om te gebruiken in BPM studio:
*Live 5.1 als Player A
*Live 5.1 als Player B
*onboard soundstorm als monitor.
Nu is mijn vraag, een vriend van mij had ooit een SB live 5.1 in combinatie met onboard sound en bpm en dit gaf conflicten in games.
Nu wil ik es weten als 2 sb's live mijn systeempje niet gaan laten craschen en dat wel deftig (kan) werken.
Dit zou mij 60€ kosten, of zijn er (goedkopere/betere) alternatieven?
ik heb al heeel lang een SB pci 128 (oud kaartje uit een p1 133mhz)
en die zat voorlaatst nog op mijn nforce2 abit nf7-s bordje.
Samen met mijn onboard soundstorm geluid en dit sb pci kaartje mixte ik met BPM studio 4.2.
Dit doe ik nu ongeveer al 2 jaar tot op eersgisteren dat ik 70-80 muziek moest mixen op een verjaardagsfeest en die sb 128 plots overleden was!
Geraakte ik zelfs niet meer aan een andere kaart.
Welnu, ik zou nu 2 nieuwe SB live's 5.1 willen kopen om te gebruiken in BPM studio:
*Live 5.1 als Player A
*Live 5.1 als Player B
*onboard soundstorm als monitor.
Nu is mijn vraag, een vriend van mij had ooit een SB live 5.1 in combinatie met onboard sound en bpm en dit gaf conflicten in games.
Nu wil ik es weten als 2 sb's live mijn systeempje niet gaan laten craschen en dat wel deftig (kan) werken.
Dit zou mij 60€ kosten, of zijn er (goedkopere/betere) alternatieven?