Toon posts:

omzeilen aftellen demo roei programma

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben een fanatiek roeier en weet ook het een en ander van computers af. Ik heb via internet een nieuw programma gedownload (www.digitalrowing.com) maar dat houd er na 10 keer gebruiken mee op. Ik heb al geprobeerd om na de 7de en 8ste keer het opnieuw te installeren om zo weer op 10 gebruiken te komen. Na 10 keer gebruiken vallen namelijk een hoop functies in het programma weg en is het natuurlijk de bedoeling dat je daarna een license key via internet koopt.
Echter als ik, met nog 3 gebruiken te gaan, het opnieuw installeerde onthield de comp nog steeds dat ik nog 3 keer over had!
Het is dus ergens in mijn systeem geregistreerd dat ik het programma al een aantal keren gebruikt heb.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan omzeilen (een systeem bestandje veranderen of zo?!)of misschien het programma kraken of zo?!

Baske

Verwijderd

Beetje illegaal!!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

beste baskehoven,

Dat programma wordt gemaakt door iemand of door een bedrijf die hun geld verdienen met het maken van dit soort programma's.

Jij vraagt nu om een manier zodat die mensen niet betaald krijgen, hiermee zorg je er indirect voor dat de talentvolle programmeurs van dit bedrijf op straat komen te staan, uiteindelijk moeten gaan zwerven, hun kindertjes gaan honger leiden, en uiteindelijk zal de vijver waarin jij roeit gedempt moeten worden voor een zwerversopvang hut. Geen goed idee dus.

Iets serieuzer - wij respecteren op GoT de licentieovereenkomst waarvoor jij software gebruikt - het hiervan willen omzeilen is immorreel en illegaal, en daar werken we op GoT niet aan mee.

Dit topic is gesloten.