ik heb hem bij de makro gehaald voor 470 eurotjes een maandje geleden.
ik zocht een tv die een 100% vlakke beeldbuis had en 100 hz was en niet duurder was dan 500 euro.
wat me direct opviel toen ik hem kocht en had aangesloten was
dat hij heeeeeeeeeel traag zapt en aangezien ik een "zapper" ben
iriteer ik me hier mateloos aan

.
de beeldkwaliteit van de tv is redelijk de dure tv's van 1000+ geven beter beeld. ik heb hier op mijn kamer ook niet zo'n goed ontvangst en ook nog geen dvd speler dus ik weet niet hoe het beeld eruit ziet als ik wel een goede bron zou hebben. maar ik denk dat het er dan wel goed uit ziet.
vergeleken met mijn oude tv is de ruis wel veel minder dat komt waarschijnlijk door de antenne booster en de ruisonderdrukking. dat is dus wel weer handig.
verder zijn er nog 4 presets Standaard Mild Dynamisch Gebruiker gebruiker kan je natuurlijk veranderen.
er zit ook nog een functie op genaamd Turbo Picture. dan word het beeld helderder en scherper dan normaal.
het geluid is goed mits je een goede bron hebt.
binnenkort word hij aangesloten op een receiver. want het geluid wat uit de meeste tv's komt is toch niet "super".
ook bij het geluid zijn er weer presets Dbs Plat Muziek Spraak Film Gebruiker gebruiker kan je natuurlijk zelf bewerken met de equalizer.
voor het geluid zit er ook nog een extra functie bij genaamd "Turbo Sound"
dan word alles versterkt persoonlijk vind ik dat niet mooi.
ik heb nu helaas mijn camera niet anders had ik wel een fototje gemaakt
dit is mijn kleine beidrage zoals je kunt zien ben ik niet zo goed in reviewen maarja
[
Voor 130% gewijzigd door
Verwijderd op 12-04-2004 23:33
]