Toon posts:

nec usb 2.0 driver

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een nec usb 2.0 kaart liggen.met de chipcode D720100AGM maar heb geen driver meer. heb al gezocht met google. en de search van got gekeken en op driverguide.com maar kan nergens een driver vinden. weet heeft iemand deze driver voor mij?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk OS?
onder 2K werd mijn USB2.0 kaartje van nec gelijk herkend en onder XP zal dit ook geen prob zijn denk ik.

Verwijderd

WindowsUpdate wil wel eens een driver vinden.

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
met win XP SP1 installeren waarschijnlijk

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:39

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

windows 98
dus dat is wel irri nare not support kaart

Bedankt alvast

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Win98 heeft volgens mij helemaal geen support voor USB2.0, dus dat kaartje zou je hooguit als USB 1.1 kunnen gebruiken (maar geen idee of het ook op die manier backwards compatible is).

Verwijderd

Als ik mij niet vergis (tijd geleden) wordt deze chipset door Freecom gebruikt. Ik heb even voor je op de Freecom website gekeken, en dan krijg ik deze link:

www.freecom.com

> Support
> Drivers & Patches
> CONTROLLER
> USB 2.0 PCI Card
> USB 2.0/Win98/ME/2000/XP

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb hier ook een NoName USB 2.0 controller met NEC chipset. Deze werkt perfect onder Win98SE.

Ik heb de driver van de CD even ge-upload naar hier. Mogelijk zal dat werken. Bij het herstarten zal hij vragen naar een driver-locatie. Je moet dan gewoon steeds op volgende klikken.

edit:
Die van mij is trouwens een NEC D720101AGM, dus bijna hetzelfde. Waarschijnlijk zal de driver dan wel werken

[ Voor 16% gewijzigd door WimB op 13-04-2004 19:58 ]

Pagina: 1