Ik heb afgelopen vrijdag bij dixons een Sitecom wl-108 basisstation gekocht samen met een wireless card. http://www.dixons.nl/Stor...%5FModems&prid=0007044949 .Dit is een adslmodem,router,accespoint,4 port switch ineen. Bekabeld werkt hij goed. Maar wireless krijg ik nachtmerries ervan. Soms vind hij netwerkgroep niet. Hij vind standaard wel eentje die ik niet heb ingevoerd(zou het van de buren zijn?) Ik heb alles uit het boekje gedaan. Ik heb zelfs de laatste firmware geflasht. Van de site van sitecom wordt ik ook niet veel wijzer van. Ik heb alleen de eerste dag gelijk kunnen wireless internetten. na een reboot begonnen de problemen. ik kon soms ook de router niet benaderen.(vaak). nu heeft hij de juiste netwerkgroep gevonden. De signaal is uitstekend,maar geen ipadres, terwijl dit wel is ingevoerd.
wie herkent deze probleem en kan mij helpen? Als het niet lukt wil ik het terugbrengen en ruilen voor een linksys(als dixons tenminste meewerkt)
wie herkent deze probleem en kan mij helpen? Als het niet lukt wil ik het terugbrengen en ruilen voor een linksys(als dixons tenminste meewerkt)