Goed,
Ik ben inmiddels ten einde raad ik heb een tijdje gelede een nieuwe pc gekocht:
P4 - 3 Ghz
Asus P4P800 Deluxe
256 MB Radeon 9800 XT (asus)
1024 geheugen (2 banken Kingston)
240 gig (2 schijven)
300 Watt voeding
Sony DVD brander
Win XP
Ik wil inmiddels spellen gaan spelen maar doen het allemaal niet zonder problemen. Ik speel onderandere NFSU, Max Payne, Max Payne 2, MotoGP2 en C&C genarals. Nou als ik gewoon internet of met word bezig ben dan is er niets aan de hand. Zodra ik spellen wil gaan spelen dan doet hij het over het algemeen gewoon goed. Tot na iets van een half uur stop hij ermee en klapt hij terug naar Windows.
Ik heb alles geupdate waaronder me drivers van me GPU en windows. Ook heb ik alle patches van games geprobeerd die niets helpen.
Ik heb me helemaal gek gezocht op forums en heb geen enkele oplossing gevonden.
Ik ben inmiddels ten einde raad ik heb een tijdje gelede een nieuwe pc gekocht:
P4 - 3 Ghz
Asus P4P800 Deluxe
256 MB Radeon 9800 XT (asus)
1024 geheugen (2 banken Kingston)
240 gig (2 schijven)
300 Watt voeding
Sony DVD brander
Win XP
Ik wil inmiddels spellen gaan spelen maar doen het allemaal niet zonder problemen. Ik speel onderandere NFSU, Max Payne, Max Payne 2, MotoGP2 en C&C genarals. Nou als ik gewoon internet of met word bezig ben dan is er niets aan de hand. Zodra ik spellen wil gaan spelen dan doet hij het over het algemeen gewoon goed. Tot na iets van een half uur stop hij ermee en klapt hij terug naar Windows.
Ik heb alles geupdate waaronder me drivers van me GPU en windows. Ook heb ik alle patches van games geprobeerd die niets helpen.
Ik heb me helemaal gek gezocht op forums en heb geen enkele oplossing gevonden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 22:18 ]