Toon posts:

Hoe cc, cue, img & sub bestanden openen

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ingepakt bestand die ik kan openen met winrar maar dan krijg ik 4 bestanden.En daarvan is een .cc bestand ,een .cue bestand ,een .img bestand en een .sub bestand.
Het.img bestand is hiervan het grootste.
Hoe krijg ik deze bestanden geopend??
Of kun je met deze bestanden verder niks???? :(

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 22:58

S1W

Clonecd al geprobeerd?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Waar heb je het vandaan? En waar dient het bestand voor? Welke site. wat moet je er mee?
Misschien kunnen we dan wat beter antwoord geven?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit ziet eruit als een CloneCD-image. Je kunt hem even mounten met Daemon Tools om te kijken wat erin zit, of branden met, je raad het al, CloneCD. :).

Verwijderd

selecteer de bestanden en sleep ze naar je bureaublad of een map. Dan pak je de bestanden uit naar die locatie. De dingen die je ziet in het winrar-schermpje is namelijk alleen een "inhoudsopgave".
Of bedoel je met welke programma's je de verschillende bestanden opent?

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hulp nodig met je warez??? :P

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij is het antwoord redelijk snel te vinden door te zoeken op [google=cc cue img sub] Inmiddels is het goede antwoord ook al gegeven. Ik hoop dat je in het vervolg zelf wat zoekwerkzaamheden kunt ontplooien :)

open van bestanden > Hoe cc, cue, img & sub bestanden openen

[ Voor 15% gewijzigd door Spider.007 op 12-04-2004 23:02 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1