Toon posts:

Sataliet receiver.. welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Howdie!
Nee, ik heb niet gezocht op google etc. Nee ik heb er nog niet echt ervaring mee, nee ik ben niet 'te lui', ik heb de faq gelezen etc. etc. etc. (dus geen onzinnige replies aub).

Heb net radar zitten kijken, en .. ik speelde al langer met de gedachte.. ik wil ook een sataliet ontvanger, nu heb ik kabel. Simpel zou je zeggen... tuuuurlijk.
Maar wat is nu handig/verstandig om aan te schaffen? Met/zonder HD, merk? etc. etc. Wie o wie kan me simpel vertellen waarom ik een bepaald type merk/type moet kiezen, omdat ik dan het beste uit ben qua investering & kwaliteit? Binnenkort bij de lidl is er ook een aanbieding.. is dat misschien wat? (maar daar zit geen card-slot bij?). Uiteraard moet het zo 'goedkoop' mogelijk, zonder op 'kwaliteit' toe te geven. (Ook de bekende 'grijze kaartjes' wil ik mogelijkerwijze ook ooit gaan gebruiken, dus het updaten van firmware etc. moet wel te doen zijn).

Hoop hier iets interessants uit te vernemen.

(edit: als het goed is wat typo's verbeterd)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 21:28 ]

Verwijderd

En waarom heb je niet gezocht dan?

Er is in ieder geval voldoende info te vinden om zelf tot een goede combo te komen. Eerst zélf zoeken dus.

Dit topic is gesloten.