Toon posts:

geluids set en geluidskaart voor ongeveer 300??

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb een vraagje, ik ben binnenkort jarig >:) en zal ongeveer na me verjaardag 300 a 350 tot mijn beschikking hebben, ik moet hiervan speakers (4.1 of 5.1) kopen en een geluidskaart... heeft iemand tips want ik kan wel een hele dure set kopen en een bagger geluidskaart maar dan heb ik niks meer aan die set :) , dus heeft iemand tips voor deze twee dingen die het beste samenwerken...alvast bedankt...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:57

Sick Nick

Drop the top!

Een goede set met digitale ingang en een goedkope geluidskaart met digitale uitgang, dan heb je gewoon altijd goede kwaliteit (mits de speakers goed zijn natuurlijk). Hiermee by-pass je de brakke digitale-analoge converters op geluidskaarten.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Shunt

Boe

denk eens aan de logitech Z5300 met een augy LS dan ben je onder je buget klaar ;) heb je een super strak 5.1 setje met een zeer nette geluids kaart.

of iets meer geld uit geven en een Z-680 met een augy ls dan zit je zo ongeveer rond de 370 euro (als je de Z680 goedkoop kan krijgen (er was ergens een aanbieding van 330 euro ofzo.)

[ Voor 39% gewijzigd door Shunt op 12-04-2004 21:05 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:01

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mja, Terratec Aureon Sky of Space (heb zelf de Space) samen met een goede speakerset. Zit je ook zo rond de 300 a 350 Euri. De Terratecs klinken stukken beter dan de kaarten van Creative.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat voor vooronderzoek heb je gedaan? Volgens mij niks :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Exirion schreef op 12 april 2004 @ 21:58:
Wat voor vooronderzoek heb je gedaan? Volgens mij niks :z
gebruik de topicreport bij forumspecifieke en niet dringende zaken.

Zaken waarvan jij vindt dat het een simpel topic is, of dat er slotje op kan, (bijvoorbeeld een "n00b topic") hoef je niet in SeM te melden. Ten eerste leest een moderator vaak zelf alle topicstarts van een forum wel, geef een moderator dan ook even de tijd om het topic tegen te komen (denk hierbij aan een tijdsbestek van minimaal een uur of twee). Mocht je dit toch onder de aandacht willen stellen, maak dan een topic report in het topic zelf). Niet dringende zaken hoeven niet in Schop een Modje gemeld te worden.

Waarvoor kan ik een TopicReport bakken

* Zaken die met name voor de locale crew interessant zijn en die het best door de lokale crew te beoordelen zijn
* kleine overtredinkjes, kleine flames
* topics waarvan de start niet voldoet aan de policy of al heel vaak geweest is (FAQ- en searchtopics)
* Andere zaken die je kwijt wil, en waarvoor het niet strikt noodzakelijk is dat er iemand direct ingrijpt.

Wat 'hoort' in SeM

* Zaken die "aandacht nodig hebben" en dan met name terug te herleiden zijn tot de Policy en dan wel met de kanttekening dat het "erg" is, in ieder geval dusdanig dat het "interessant" is voor de mensen met Global modrechten (die zich doorgaans over 'lokale besognes' niet druk maken en dat (zoals het hoort) aan de lokale crew overlaten))
* Extreme warez-links
* Extreem flame gedrag, draad dat uit de hand loopt door scheldende mensen
* ranzige plaatjes
* HK acces
* DT meldingen (nickchanges, etc..)
;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Loop eens een winkel binnen, lees eens wat meningen in recente topics en luister naar wat sets. Maak zelf je beslissing, miljoenen mensen kunnen het, dan kan jij het vast ook

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.