Die bestaan dacht ik wel... Als ze bestaan kun je ze iig zo inpluggen
Verwijderd
En toch zijn het pokke dingen
Vind ik dan, en ook zonde van me USB aansluitingen op zich, maar met een kapotte ps/2 is het een optie
Alleen het probleem is dus: Ik kan niet in m'n BIOS komen, omdat m'n PS/2 poort het niet meet doet.[b] USb toetsenborden bestaan! met een instelling in de bios kan je aangeven dat er 1 aanzit! :)8-)
Krijg BIOS-melding tijdens opstarten dat er geen toetsenbord gedetecteerd is. Hoor ook zo'n ratelend geluid uit m'n PC-speaker.
Of kan je met zo'n USB keybord wel in je bios komen zonder eerst een PS/2 te gebruiken??
hehe LOL
Je zou toch echt eerst een ps2 der moeten aan hangen en dan aangeven dat je een usb tbordje hebt. Dan usb der in en opnieuw opstarten... Heb je bij usb toetsenborden niet een usb-> ps2 stekkertje
Je zou toch echt eerst een ps2 der moeten aan hangen en dan aangeven dat je een usb tbordje hebt. Dan usb der in en opnieuw opstarten... Heb je bij usb toetsenborden niet een usb-> ps2 stekkertje
tja als je ps2 gef*ckd is werkt je toetsenbord ook niet meer in de bios 
"no keyboard detected press F10 to continue" hehehe
sorry, weet geen oplossing vor je probleem, behalve een nieuw mobo proberen.
ALs je je bios reset zal ook "usb keyboard support" standaard op disabled staan
"no keyboard detected press F10 to continue" hehehe
sorry, weet geen oplossing vor je probleem, behalve een nieuw mobo proberen.
ALs je je bios reset zal ook "usb keyboard support" standaard op disabled staan
I’m not like the OTTERS
Owja shit je poort skapot dus dan werk zo'n converter oko nie stom stom
Heb ook nog geprobeerd om via m'n muis PS/2 aansluiting erin te komen, maar lukte ook niet. Vond geen keybord :(
Ik heb nog wel een 2e PC met hetzelfde Mobo. Zou ik de Bioschips om kunnen wisselen, nadat ik op de ene de goeie instellingen heb gedaan, of zijn die instellingen dan weer weg, omdat de spanning eraf is geweest??
Ik heb nog wel een 2e PC met hetzelfde Mobo. Zou ik de Bioschips om kunnen wisselen, nadat ik op de ene de goeie instellingen heb gedaan, of zijn die instellingen dan weer weg, omdat de spanning eraf is geweest??
Of weet iemand misschien een andere manier om m'n PS/2 poorten weer aan de praat te krijgen?? Zit er een chip op je mobo die de poorten aanstuurt, of zou he gewoon aan een slechte connectie kunnen liggen?
Heb nu mobo uit kast gehaald en een beetje zitten buigen aan hoek waarop PS/2 poorten zitten. Nu werkt het wel gewoon :):)(detecteerd keyboard en geen geratlel meer)
Zou het dan een slechte verbinding zijn??
Hoe krijg ik dit weer i.o.? Want om hem met een blokje hout ertussen in m'n kast terug te monteren... Ik ben bang dat het er dan alleen maar slechter op wordt
Zou het dan een slechte verbinding zijn??
Hoe krijg ik dit weer i.o.? Want om hem met een blokje hout ertussen in m'n kast terug te monteren... Ik ben bang dat het er dan alleen maar slechter op wordt
Verwijderd
'k zou in de bios usb-keyboard enabelen en ow ja, eerst nieuw batterijtje plaatsen, dan ben je nog een wel een tijdje goed.
Dus niet gaan solderen ofoz, om die contactjes weer goed te krijgen??
Vast ook onmogelijk, want is toch drie lagen met printsporen bij een mobo?
Vast ook onmogelijk, want is toch drie lagen met printsporen bij een mobo?
Je hoeft USB Keyboard niet per se te enabelen. In windows werkt het zoiezo wel, het enige wat handig is is 'Legacy USB Support', dan werkt het teminste in DOS ook.
Ik vindt het gewoon slecht dat die PS2 poorten tegenwoordig muis/keyboard specifiek zijn. Op mijn P1 kan ik ze er gewoon inpluggen en maakt niet uit.
Ik heb een Logitech iTouch USB keyboard (niet draadloos) met op de usb poort van het keyboard de muis (logitech Optical Mouseman)
Ik heb het keyboard zowel op de PS2 als de USB poort aangesloten (zitten 2 draden aan)
en dat werkt, maar is voor jouw dus helaas geen optie)
Ik heb een Logitech iTouch USB keyboard (niet draadloos) met op de usb poort van het keyboard de muis (logitech Optical Mouseman)
Ik heb het keyboard zowel op de PS2 als de USB poort aangesloten (zitten 2 draden aan)
en dat werkt, maar is voor jouw dus helaas geen optie)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
ik zou niet gaan solderen aan je mobo en direct in je bios "usb keyboard support" enabelen !!!
Zolang het werkt niet aanzitten
Je kunt tot die tijd gewoon je ps2 blijven gebruiken, maar ik zou er ernstig rekening mee houden dat binnenkort je ps2 het helemaal gaat begeven en je toch over moet op een usb toetsenbord.
Zolang het werkt niet aanzitten
Je kunt tot die tijd gewoon je ps2 blijven gebruiken, maar ik zou er ernstig rekening mee houden dat binnenkort je ps2 het helemaal gaat begeven en je toch over moet op een usb toetsenbord.
I’m not like the OTTERS
Pagina: 1