hoi,
ik heb aan Bose Acoustimass 10 set aangesloten op een Marantz SR4400 receiver. ik krijg op geen enkele manier de Bass onder controle (lees: zachter)
- wanneer ik in de setup SW op 'no' zet blijft de SW werken
- als ik op de SW de bass naar 0 draai, blijft er een flinke bass uit komen (welliswaar minder, maar nog steeds heel veel)
- ik heb in de setup de SW op -15 (uiterste) gezet en de overige speakers op +7
- ik heb de bass instelling altijd op -2, -4 of -6 staan
...ondanks dit alles blijft de bass zeer moeilijk te controleren, hij staat over het algemeen bij tv, film of muziek simpelweg te hard. Ik ging ervan uit dat ie makkelijk te bedienen moet zijn van zwaar tot licht. De speakerset staat in een ruime woonkamer van 4 bij 7 meter, met hoog plafond.
Heeft iemand tips of adviezen of dezelfde ervaringen??
Thx!!
// brownice
ik heb aan Bose Acoustimass 10 set aangesloten op een Marantz SR4400 receiver. ik krijg op geen enkele manier de Bass onder controle (lees: zachter)
- wanneer ik in de setup SW op 'no' zet blijft de SW werken
- als ik op de SW de bass naar 0 draai, blijft er een flinke bass uit komen (welliswaar minder, maar nog steeds heel veel)
- ik heb in de setup de SW op -15 (uiterste) gezet en de overige speakers op +7
- ik heb de bass instelling altijd op -2, -4 of -6 staan
...ondanks dit alles blijft de bass zeer moeilijk te controleren, hij staat over het algemeen bij tv, film of muziek simpelweg te hard. Ik ging ervan uit dat ie makkelijk te bedienen moet zijn van zwaar tot licht. De speakerset staat in een ruime woonkamer van 4 bij 7 meter, met hoog plafond.
Heeft iemand tips of adviezen of dezelfde ervaringen??
Thx!!
// brownice
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 111393 op 12-04-2004 20:56 ]