Hallo,
Ik heb sinds een week een nieuw systeem, alles netjes geinstalleerd en loopt perfect, 3DMARK 2003 gedraait 6450 punten (volgens mij is normaal), nu heb ik BF1942 er opgegooit ik denk ff lekker gamen met mijn nieuwe specf.
Ik heb het volgende probleem:
Beeld bevriest of wordt in een keer helemaal blauw (geen letters) na soms een half uurtje en soms 10 min. en ik kan niks meer behalve resetten.
Heb verschillen topics gelezen maar ik heb helaas niet de bevoegdheden om sommige dingen uit te proberen zoals testen met 400 watt voeding.
Ik open daarom een topic om te vragen of jullie misschien aan mijn specificaties direct kunnen zien waar het aan ligt, is hetbvb echt de voeding of heb ik kl*te geheugen..
Nou hier komen me Specificaties:
AMD 64 3200+ Temp in Bios na gamen= 41 graden
Club 3D 9800 XT Temp in Bios na gamen= 70 graden
ASUS K8V mainboard Temp in Bios na gamen= 32 graden
2* S-ATA 160 GB RAID
512 MB Transcend PC 3200
300 watt A-Open voeding
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
1* case fan
Ik heb sinds een week een nieuw systeem, alles netjes geinstalleerd en loopt perfect, 3DMARK 2003 gedraait 6450 punten (volgens mij is normaal), nu heb ik BF1942 er opgegooit ik denk ff lekker gamen met mijn nieuwe specf.
Ik heb het volgende probleem:
Beeld bevriest of wordt in een keer helemaal blauw (geen letters) na soms een half uurtje en soms 10 min. en ik kan niks meer behalve resetten.
Heb verschillen topics gelezen maar ik heb helaas niet de bevoegdheden om sommige dingen uit te proberen zoals testen met 400 watt voeding.
Ik open daarom een topic om te vragen of jullie misschien aan mijn specificaties direct kunnen zien waar het aan ligt, is hetbvb echt de voeding of heb ik kl*te geheugen..
Nou hier komen me Specificaties:
AMD 64 3200+ Temp in Bios na gamen= 41 graden
Club 3D 9800 XT Temp in Bios na gamen= 70 graden
ASUS K8V mainboard Temp in Bios na gamen= 32 graden
2* S-ATA 160 GB RAID
512 MB Transcend PC 3200
300 watt A-Open voeding
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
1* case fan