Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik kan bellen via bleutooth met iemand anders?
het zou in theorie kunnen toch? en weet iemand een chat programma voor belutooth? wat gratis is en waar kan ik het downloaden?
ieder geval bedankt XXX B :D

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:05
Bellen? dat lijkt me niet erg practisch, omdat het andere toestel binnen een straal van 10 meter moet zijn. Dan kun je even goed zo met elkaar praten. Hetzelfde geld voor chat.

[ Voor 12% gewijzigd door PcFer op 12-04-2004 20:40 ]

Verwijderd

PcFer schreef op 12 april 2004 @ 20:37:
Bellen? dat lijkt me niet erg practisch, omdat het andere toestel binnen een straal van 10 meter moet zijn. Dan kun je even goed zo met elkaar praten. Hetzelfde geld voor chat.
Ik denk dat het ts wel goed van pas kan komen tijdens de tentamens ofzo :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 20:43:
[...]

Ik denk dat het ts wel goed van pas kan komen tijdens de tentamens ofzo :?
Dan verstuur je foto's van je antwoorden ;)

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:18
de 7650 heeft geen bluetooth-audio
alleen bluetooth-data

helaas dus

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Goh, en als je een symbian progsel maakt dat audio data in data pakjes stopt, via een bluetooth datalink verstuurt, en een client dat aan de andere kant weer decodeert, dan heb je toch je gsm audio applicatie... doh. die BT audio is alleen om t makkelijk te houden bij BT headsets..

Verwijderd

maar dan moet je dus een client hebben die dat signaal kan decoderen. Een headset (meest logische toepassing van audio over BT als je het mij vraagt) werkt dus niet.

Audio over BT met de 7650 is dus niet mogelijk

<edit>
bellen naar elkaar = geen headset.
Toch blijft het een zware, trage, stroomvretende app
</edit>

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 17:13 ]

Pagina: 1