[XP] Mediaplayer - bestands weergave aanpassen*

Pagina: 1
Acties:

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hey Everyone,

Dit is weer zown typisch klein vaag probleempje wat me ontzettend irriteert en geen oplossing voor kan vinden, waarschijnlijk weer heel stom maar goed.

Als ik zeg maar mijn Windows Media Player Open, Of een ander programma waarvan je binnenuit kan browsen door je computer, schikt hij me files automatisch op gewijzigd, ik wil dit gewoon op naam hebben, alleen krijg ik die instelling niet meer terug zeg maar.

Dus hij schikt nu altijd me files op gewijzigd, maar als ik gewoon browse via deze computer staan ze op naam geschikt, dus dat begrijp ik niet helemaal

Weet iemand hier toevallig iets op?

THnX _/-\o_

_/-\o_ I Am Not Worthy _/-\o_

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Misschien eens met je Verkenner schikken op NAAM en daarna via de Mapopties toepassen op alle mappen?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58
Als je het Open-venster voor je hebt van WMP even rechtermuis » 'Schikken op' en dan 'Naam' aanklikken :?

The devil is in the details.

• MrCaleb
Jah dat doe ik al altijd zeg maar haha, duh :) maar als ik de volgende keer het weer krijg, moet ik weer toepassen betreft klikken en op naam schikken :) dat is dus irritant, want als ik een map terug ga, en weer terug kom, moet het weer gebeuren zeg maar.

De Instelling moet gewoon blijven staan

Zal het even via verkenner proberen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan - verder, gebruik de "_O_" smiley met mate - sommige mensen krijgen namelijk een bepaald beeld bij die smiley O-)

• MrCaleb
Ok Thnx :)
Pagina: 1