Toon posts:

[XP] Importeren .pst in MS Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net een format C: gedaan na een heel eng virus, door dit virus kon ik ook mijn MS Outlook XP niet meer gebruiken, dus ik had toen alvast 2003 eroverheen gegooid in de hoop dat hij het dan wel zou doen en ik de bestanden kon exporten. Gelukkig lukte dit alles, maar nu het volgende ik heb het g-"exporteerd" door:

-tools
-emailaccounts
-view or change an existing email-acount
-account aangeklikt ( ps er was er maar een dus makkelijk kiezen)
-New Outlook Data File
-Office Outlook Personal Folders File ( ook wel .pst)

Nu heb ik de format gedaan ga naar MS Outlook 2003 weer en wil dit bestand importeren via bestand, wat NIET lukt :( vervolgens door de eerste 3 stappen hierboven te doen en add en dan me .pst file maar toen gebeurde er ook niks.

De .pst-file is 256 KB groot.

Wat is nu de oplossing _/-\o_ ? of is deze er niet :?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De methode die je hierboven beschrijft; gaat over het aanmaken van een nieuwe, schone pst file. Je hebt dus geen backup gedaan, maar alleen een leeg bestand bewaard. Exporteren doe je via Bestand >importeren en exporteren.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Als je PST file maar 256kb groot is dan heb je of hele dikke pech of geen mail meer over in je mailbox.

Hier heb je niks meer aan waarschijnlijk:
Zelf doe ik 't altijd op de volgende manier.
Ik zoek mijn outlook.pst file op, die zet ik naar een andere schijf/pc/whatever.
Dan de format en vervolgens installeer ik outlook opnieuw.
Zoek ik de nieuwe outlook.pst file op. Die donder ik weg.
En geef vervolgens het pad op van de outlook.pst file die ik had bewaard.
Mijn outlook.pst file zet ik ook altijd op een andere partitie dan de C partitie, voor 't geval dat ding ooit eens dood gaat en ik m'n pc moet formatteren.

Verwijderd

Topicstarter
Een goede manier voor de volgende keer, domme domme ik dat ik ene leeg bestand bewaar! IIG bedankt voor jullie hulp en voor het verplaatsen van het topic !

8)7 8)7 8)7

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Misschien heb je truwens ook wat aan het volgende:
http://www.microsoft.com/...6322F4FD01&displaylang=en

Personal Folders Backup creates backup copies of your .PST files at regular intervals, in Outlook 2000 and later versions, making it easy to keep all of your Outlook folders safely backed up.
Kan je het zelf niet meer vergeten ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Pagina: 1