Alowa mensen,
Ik ga binnenkort verhuizen en ben daarom bezig om alle kabels in de muur weg te werken etc. Nu heb ik dit ook in me "oude" huis gedaan.
Alleen dit werkte niet, ik heb al verschillende mensen gevraagd en die zeiden dat ik een geswishte (Ofzow
) kabel moest gebruiken, a fijn zo kabel tussen de router en modem gedaan, geen resultaat. Ook vanaf de router naar pc zo kabel ook geen resultaat. Toen heb ik getest of de kabels enzo het wel deden zonder router, en ja hoor. Had gewoon internet. Daarom heb ik het hele zooitje maar weer terug gebouwd en liggen nu op de bovenverdieping netwerk kabels
Nu wil ik in het nieuwe huis alles wel werkend krijgen, want heb genoeg om steeds te struikelen
Voor een schema hoe alles eruit komt te zien kan je op deze link klikken: http://members.lycos.nl/xpfreak/probleem_met_netwerk.JPG
Alles is welkom. Nu kan ik nog kabels veranderen etc. Straks niet meer! Dus alle hulp is welkom en ik hoop, dat 1 van jullie weet waar het de fout ingaat!
Alvast bedankt!
Btw, Heb een Sweex router en een Motorola Surfboard modem (Chello)
Ik ga binnenkort verhuizen en ben daarom bezig om alle kabels in de muur weg te werken etc. Nu heb ik dit ook in me "oude" huis gedaan.
Alleen dit werkte niet, ik heb al verschillende mensen gevraagd en die zeiden dat ik een geswishte (Ofzow
Nu wil ik in het nieuwe huis alles wel werkend krijgen, want heb genoeg om steeds te struikelen
Alles is welkom. Nu kan ik nog kabels veranderen etc. Straks niet meer! Dus alle hulp is welkom en ik hoop, dat 1 van jullie weet waar het de fout ingaat!
Alvast bedankt!
Btw, Heb een Sweex router en een Motorola Surfboard modem (Chello)