Toon posts:

iiyama a902mt

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi ,

ik krijg morgen die monitor binnen :9~

maar wat ik me eigenlijk afvroeg, wat verder niet echt boeit, is wat voor een webcam je er nou bijkrijgt?

b.v.d.
grtz,
AHL

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Er zit een gewone webcam bij van creative (dus niet go plus, II, 3 of wat dan ook) Een dood normale webcam van creative :)
Heb hem zelf ook namelijk :)

-> http://members1.chello.nl/~auke.jager/index.html <-

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• CRCerror
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-01 15:02
Ik zie dat je een ASUS V7700 GeForce 2 GTS gebruikt bij die iiyama, ik krijg een dezer dag ook een Vision Master Pro 451.
Maar ik zit nog te twijfelen welke kaart ik daarbij zal kopen.
Hoe is het 2D beeld met die kaart

Aangezien ik niet zo heel veel spelletjes speel (af en toe lekker Unreal Tournament) hecht ik meer waarde aan een goede 2D kwaliteit dan aan 3D performance..

Ik denk dat ik een Matrox G450 ga halen, kan ik gelijk m'n oude monitor als tweede scherm houden :P

Verwijderd

Ik heb ook de vision master pro 451 sinds enkele dagen. Een heel mooi scherm. OOk effe de asus 7700 geprobeerd. Goede videokaart. Ik heb hem alleen naar de winkel teruggebracht. Ik vond het geld niet opwegen tegen de geringe performance winst. Ik draai nu nog steeds et mijnmn "oude "geforce 1 ddr.

Verwijderd

webcam creative die bij iiyama meegeleevrd wordt sucks. het beeld is echt slecht.

Verwijderd

de webcam die iiyama meelevert is beste geinig. De kwaliteit kan beter, maar echt slecht is het allemaal niet. Dit in tegenstelling tot mijn vorige reply. Ik hjad de webcam niet scherp gesteld. :?
Pagina: 1