[Flash MX 2004]

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• fritsie25
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-11-2023

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

Topicstarter
Ik heb flash mx 2004 geinstalleerd van Macromedia. Deze trail versie heb ik rechtsreeks van de macromedia site af gehaald. Nu heb ik hem geinstalleerd en tevens de update. Met de snelkoppeling wil ik hem opstarten maar dan geeft hij de volgende fout:

Error:CreateFile(C:\DOCUME~1\Fritsie\LOCALS~1\Temp\~e5d141.tmp)

Ik heb op internet gekeken naar een eventuele oplossing en kon alleen als antwoord vinden dat je de update moet installeren. Dit heb ik ook gedaan.

Ik heb nu tweemaal alles eraf gehaald. Aangezien ik dreamweaver ook erop had en die nu ook dezelfde medling geeft (heb daarvoor prima mee kunnen werken) heb ik beide programma's eraf gehaald en geinstalleerd met update.

Het mag niet baten aangezien ik weer dezelfde melding krijg.

Vraag:

iemand enig idee waar dit aan ligt?
is het een windows probleem?

In het kort:
melding:
Error:CreateFile(C:\DOCUME~1\Fritsie\LOCALS~1\Temp\~e5d141.tmp)
bij flash mx 2004 en dreamweaver 2004

AMD 1800 ATHLON XP | 768 DDR | Asus A7N266-C | ATI 9600 XT 256 MB| Asus DVD speler | Liteon DVD writer | LG LCD scherm | 160 Gig harde schijf

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

fritsie25,

Je hebt nog een topic lopen met exact dezelfde vraag erin. Mocht je daar informatie aan toe willen voegen kun je dat doen; en 24 uur na de laatste post mag je ook een bericht plaatsen om je topic weer even onder de aandacht te brengen. Om te voorkomen dat de antwoorden verspreid raken zet ik deze dicht :)

[rml][ Flash MX 2004] Error createfile(C:\docu....[/rml]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.