Toon posts:

Retirement

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uit de algemene voorwaarden:

De gebruiker is ten alle tijde gerechtigd om zijn/haar account op te zeggen. De gegevens van de desbetreffende account zullen worden verwijderd.

en . .

De berichten op GoT echter niet, aangezien zij integraal onderdeel uitmaken van de discussies op het forum.

Ik wil mij dus deregistereren, zoals dat in de eerste regels staat. Ten aanzien van de tweede regel, kan er wellicht een nick-change plaatsvinden op mijn topics/posts (gewoon een "zoek en vervang"-query in SQL) voordat mijn account wordt gestopt.

De bedoeling is dat ik niet meer in de annalen van GoT voorkom met mijn nick die elders wel nog wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Gewoon op GoT een nickchange aanvragen, uitloggen en niet meer terug komen. Enige optie op het forum :)
Weet alleen niet hoe dat met quoten zit :)

[ Voor 18% gewijzigd door RaZ op 12-04-2004 18:04 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

TMF > LA aangezien dit over GoT gaat.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Gewoon zelf je profiel leeghalen, en eventueel een nickchange aanvragen.
Daar hoef je ons verder niet van op de hoogte te brengen.
Daarna log je uit, et voila.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 18:02:

De gebruiker is ten alle tijde gerechtigd om zijn/haar account op te zeggen. De gegevens van de desbetreffende account zullen worden verwijderd.
Dat kan ja, je profiel wordt helemaal leeggehaald, en desnoods kan je een nickchange ontvangen zodat je nick niet meer als actieve user voorkomt op GoT, inclusief niet bestaand mailadres :)
en . .

De berichten op GoT echter niet, aangezien zij integraal onderdeel uitmaken van de discussies op het forum.

Ik wil mij dus deregistereren, zoals dat in de eerste regels staat. Ten aanzien van de tweede regel, kan er wellicht een nick-change plaatsvinden op mijn topics/posts (gewoon een "zoek en vervang"-query in SQL) voordat mijn account wordt gestopt.
Hmm, de vraag is of de DB-admins daaraan willen beginnen ;)
De bedoeling is dat ik niet meer in de annalen van GoT voorkom met mijn nick die elders wel nog wordt gebruikt.
Aha, maar dat hoeft toch niet op zo'n extreme manier? Wat zou het uitmaken dat er in een paar van jou gequote posts je oude nick voorkomt? :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
RaZ schreef op 12 april 2004 @ 18:03:
Weet alleen niet hoe dat met quoten zit :)
Quotes zijn gewoon tekst en kun je niet zomaar met find en replace vervangen omdat je misschien hetzelfde gezeik krijgt met woordjes met CA :)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
ReemF schreef op 12 april 2004 @ 18:11:
[...]
Aha, maar dat hoeft toch niet op zo'n extreme manier? Wat zou het uitmaken dat er in een paar van jou gequote posts je oude nick voorkomt? :)
Als je quotes gaat aanpassen zit je te frutten in andermans posts. Dat lijkt mij ook niet geheel de bedoeling. :o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk ook niet dat dat veel zin heeft, je posts zijn altijd onder je oude nick te vinden, oa met google cache en archive.org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dat kun je zelf
en . .

En daar kunnen we niet aan beginnen.
Het enige wat wij voor je kunnen doen is je nickname veranderen: al je posts krijgen dan die andere naam. Quotes blijven echter hetzelfde, en zullen niet aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

dat is ongeveer hetzelfde als eisen dat een krant je ingestuurde brief met je naam eronder uit al hun archieven wil verwijderen. Dat doen ze dus niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

G_M_C is een algemene benaming. Wij (nou ja, GoT) heeft ook een aantal Chevy's rondrijdenlopen, dus er is een kans dat over een aantal [weken/maanden/jaren] weer een andere G_M_C rondloopt.

Het beste wat je kan doen is een nickchange aanvragen naar G_M_C|IA om aan te geven dat je nick inactief is.

Veel succes met je verdere sociale leven ;)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

Het is handiger voor de GoT crew om je profiel leeg te rausen en je account op inactief te zetten.
Je kan dan niet meer inloggen, maar quotes met je username zijn gelijk aan berichten onder je username.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Naar |IA voorkomt iig mislopende quotes enzo :) , en aangezien je toch vertrekt...

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

en later onder een andere naam terugkomen? :?

wanneer ik ergens niet meer wil komen zou ik mijn profiel leeg halen en niet meer inloggen snap alleen niet waarom zo'n drastische maatregel.

reacties zijn een onderdeel van het forum geworden en als je toch niet meer terug komt waarom zou je jezelf dan ergeren aan reacties die je zelf geplaatst hebt?

je leest ze toch niet meer als je niet meer terug komt.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:43
Edwin van Cleef schreef op 26 april 2004 @ 12:12:
en later onder een andere naam terugkomen? :?
Dat is dan een clone, en dat is hier niet toegelaten.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Via Google ben je ook nog lang zat te traceren. Heeft dus allemaal niet zo'n zin om het zo drastisch aan te pakken.

http://www.google.nl/sear...ch=gathering.tweakers.net

Of wilde je google gaan mailen om je ook uit hun database te laten halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Brakkie op 26-04-2004 12:54 ]

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Een nickchange lost dat probleem dan ook weer op :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Niet in quotes, daar staat dan nog de nickname die je had toen je werd gequote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

offtopic:
Hij zei dat hij weg zou gaan, maar kijk eens in zijn postgeschiedenis, hij is gewoon nog in DPC actief.

GoT is dus een verslaving waar je maar heel moeilijk vanaf komt :P

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Resistor schreef op 26 april 2004 @ 13:49:
offtopic:
Hij zei dat hij weg zou gaan, maar kijk eens in zijn postgeschiedenis, hij is gewoon nog in DPC actief.

GoT is dus een verslaving waar je maar heel moeilijk vanaf komt :P
sja.. Dat hij blijft snap ik ook niet. Eerst wilt hij zich deregistreren, maar hij blijft gewoon..

Wat je dus moet doen als je wilt vertrekken:

1. je profiel leeghalen
2. je profiel door crew laten leeghalen
3. nickchange aanvragen.
4. Niet meer terugkomen.
5. Je cache helemaal legen !

Wat dus niet lukt is dus de quotes weghalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 26-04-2004 15:13 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 13:49
Je kunt in zo'n geval toch ook je e-mailadres wijzigen in gathering [ at ] tweakers.net ? Dan wordt er namelijk een nieuw wachtwoord gestuurd en kun je dus ook niet meer inloggen. (Of is dit veranderd door de invoering van React?)

Maar goed, wat je ook doet, je bent en blijft altijd traceerbaar, o.a. door Google en quotes van andere gebruikers. Dus veel zin heeft het eigenlijk toch ook weer niet. Het enige wat je kunt doen is hierboven al door outerspace gezegd, haal je profiel leeg en vraag een nickchange aan. En verzin dan een naam die niet direct met jou in verband wordt gebracht ('DeletedUser90191' o.i.d.).

[ Voor 6% gewijzigd door elnino op 02-05-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:09

BaRF

bijna kerst

misschien niet aan mij om te vragen, maar: waarom in Godsnaam? :D Al die moeite waarvoor?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
elnino schreef op 27 april 2004 @ 00:08:
Je kunt in zo'n geval toch ook je e-mailadres wijzigen in gathering [ at ] tweakers.net ? Dan wordt er namelijk een nieuw wachtwoord gestuurd en kun je dus ook niet meer inloggen. (Of is dit veranderd door de invoering van React?)
gathering@tweakers.net is vast al in gebruik, dus dat kan niet. Per email adres mag maar een account geregistreerd zijn :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermieCow
  • Laatst online: 30-09 21:01

KermieCow

to MOoh or not to MOoh...

Als dat mailadres in gebruik is, dan zal diegene waarschijnlijk wel blij zijn dat jij zijn adres hier volledig noemt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:50

momania

iPhone 30! Bam!

KermieCow schreef op 28 april 2004 @ 10:23:
Als dat mailadres in gebruik is, dan zal diegene waarschijnlijk wel blij zijn dat jij zijn adres hier volledig noemt..
Dat mail adres is een algemeen tweakers email adres, dus dat mag best genoemd worden hoor ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De TS is nog steeds actief en dus blijkbaar niet meer van plan om te retiren. Verder heeft hij hier nooit gereageerd en wordt dit topic door anderen steeds gekickt. Maw: Waar maken we ons druk om...

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Laatst online: 09:07

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Grrrrrene schreef op 28 april 2004 @ 09:39:
[...]

gathering@tweakers.net is vast al in gebruik, dus dat kan niet. Per email adres mag maar een account geregistreerd zijn :)
Zelfs al zou het wel kunnen, lijkt me knap irritant als crew zijnde dat je constant password-emails krijgt van met-bombarie-weggaande gebruikers :)

Maar ik vraag me af waarom persé die nick verandert moet worden. Heb je soms iets gepost waar je toch niet zo trots op bent :? Schaam je je voor GoT :?

* Thijsmans denkt dat een perm-ban (email/ip/nick >:) }) ) het kunstje ook wel zou doen :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Pagina: 1