Toon posts:

Iemand ervaring met dit Regio-free proggie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijd op zoek naar de DVD van de film Dark Blue World. Deze is alleen maar in de VS, UK en Duitsland te verkrijgen. Nou kan ik de DVD in Duitsland bestellen, dat heeft als voordeel ik geen geklooi heb met DVD-regios. Maar heeft het nadeel dat de tekst op de DVD-hoes Duits is, en dat wil ik liever niet.

Een andere optie is de DVD in de VS te bestellen. De VS heeft een special edition van de DVD :P, die ik graag zou willen hebben, maar dan heb ik een probleem met de regio's. Ik zag laatst op de site van Tweakzone, dat er een proggie ontwikkeld is om de regio's mee te omzeilen. Nu mijn vraag: Heeft een van de GoT'ers ervaring met dit programma? Ik heb namelijk nog nix gevonden op de GoT site, of op de Tweakers.net site.

Als dit programma zou werken, zou dit de oplossing van mijn probleem zijn. Als dit niet zou werken, zou ik de DVD in de UK kunnen bestellen, dit heeft als voordeel dat er geen regio beperking aan vast zit, maar heeft als nadeel dat de DVD niet de special edition is, die wel in de USA te bestellen is, die ik dus liever wil hebben.

Ik heb geen andere DVD's uit andere regionen, dus ik kan het niet testen met het bovengenoemde proggie.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 18:03 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb hier wel eens mee gewerkt maar het haperde redelijk bij mij, kwam waarschijnlijk door een wat trage machine (is al een tijdje geleden, dus het is waarschijnlijk op mijn dual 450 geweest). Maar dat wilde toch gewoon niet lekker werken.
Het beste kun je het gewoon even proberen dan weet je zeker dat het werkt op jouw bakkie.

Verwijderd

Topicstarter
En de DVD-regio destructor proggies' die in de FAQ staan? Werken die wel? Check m'n specs., het lijkt mij dat hij niet zo traag gaat, m'n pc is nog redelijk snel.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 18:01:
En de DVD-regio destructor proggies' die in de FAQ staan? Werken die wel? Check m'n specs., het lijkt mij dat hij niet zo traag gaat, m'n pc is nog redelijk snel.
hmm, heb ik geen ervaring mee met die proggies, mijn eigen oplossing vind ik persoonlijk een stuk handiger ;)

maar wat voor systeem heb je dan?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:49

spaceboy

Op grote hoogte

Je hebt 't over een softwarematige DVD-speler? PowerDVD ofzo? Zijn echt heel makkelijke proggies voor. Is alweer tijdje geleden dat ik 't gebruikte, maar zie InMatrix (http://www.inmatrix.com/files/dvdgenie_download.shtml), werkt foutloos.

Edit: vergeet niet dat je dvd-rom speler ook hardwarematig gelockt kan zijn. Daar zijn tig tooltjes en firmwares voor. Ligt aan je speler, check Google met "firmware regionfree dvd" ofzo. Er is zo'n franstalige site waar ongeveer 104.188.332.032 verschillende dvd-spelers staan met hun eigen firmware/tools.

[ Voor 41% gewijzigd door spaceboy op 12-04-2004 18:16 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-03 20:55

rik

Dit rogramma heb ik al heel lang in gebruik en het werkt heerlijk! Werkt overigens heel anders dan DVDGenie enzo, robeer het eens.

Met dit rogramma hoef je niet je dvdrom te unlocken, tevens blijft de counter ongewijzigd. Vraag niet hoe het werkt maar het werkt wel :)

[ Voor 69% gewijzigd door rik op 12-04-2004 18:18 ]

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

DVD region killer.
Gratis, is alleen bijna nergens meer te vinden.

http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/dvdrk.html

vervolgens mirror 3 kiezen.

[ Voor 25% gewijzigd door XthinkZ op 12-04-2004 18:22 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:49

spaceboy

Op grote hoogte

rik schreef op 12 april 2004 @ 18:16:
Dit rogramma heb ik al heel lang in gebruik en het werkt heerlijk! Werkt overigens heel anders dan DVDGenie enzo, robeer het eens.

Met dit rogramma hoef je niet je dvdrom te unlocken, tevens blijft de counter ongewijzigd. Vraag niet hoe het werkt maar het werkt wel :)
Je "P-toets" schijnt er wel van kapot te gaan op je keyboard.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Topicstarter
XthinkZ schreef op 12 april 2004 @ 18:19:
DVD region killer.
Gratis, is alleen bijna nergens meer te vinden.

http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/dvdrk.html

vervolgens mirror 3 kiezen.
Die mirror 3 doet het niet meer hor. :/

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24
http://www.cdmediaworld.c...lcmw.cgi?SetupRegKill!exe

[ Voor 9% gewijzigd door aryan op 22-04-2004 18:43 ]

Pagina: 1