Toon posts:

Waarom is mijn RAID 0 array zo traag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede RAIDRunners, kan iemand mij vertellen waarom mijn RAID 0 score zo laag is , dit is toch niet gezond voor 2 x 'n Maxtor DiamondMax Plus 9 60GB ATA133 2 MB Cach drives in RAID 0 op een Promise Fasttrack 376.
(Het zijn niet de meest dure of snelle onderdellen maar snel genoeg voor mij voor deze K*T score)

Oke hij is niet gedefragmenteerd voor ATTO maar dat hoeft toch ook niet voor ATTO ...of wel ?

De Strip size en cluster size weet ik trouwens niet , waar kan ik dat vinden.

Kan het trouwens met de huidige hoeveelheid data te maken hebben ? want ik heb 114 computer GB's en daar van heb ik nog maar 5.6 GB vrij is hij daarom zo traag of heeft het ergens anders mee te maken ?

Maar kan iemand mij vertellen waarom mijn RAID 0 Array zo zuigt, het moet echt sneller kunnen , ik zit met Sisoftware MAX3 na een Defrag op +/- 46000 KB index.
Maar met ATTO draait ie nog geen deuk in een pakje boter.

Afbeeldingslocatie: http://www.blue-shark-webdesign.nl/casemod/2tales/raid0_1.jpg

Verwijderd

Test eerst eens met Atto met als Total Length = 32

De strip size heb je zelf ingesteld toen je je raid array hebt aangemaakt. Valt nog wel in je raid bios te achterhalen.

Daarnaast heb je natuurlijk de FAQ doorgenomen: OM FAQ / Beleid
RAID FAQ

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 17:56 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Staat bij mijn weten het e.e.a. over in de FAQ, dat al geprobeerd?

edit:

Ok was weer eens te laat...dat krijg je als je het even met een 56k6 modempje moet doen twrwijl je 2Mbit gewend bent..... :(

[ Voor 53% gewijzigd door The Eagle op 12-04-2004 17:58 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)