[2000] Verwijderen verborgen link bestanden/directories*

Pagina: 1
Acties:

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Ik bewaar wel eens wat webpagina's met Mozilla en op de een of andere manier is het in windows mogelijk om een link te leggen tussen bestanden en directories (met daarin ook weer bestanden). Zodra je 1 van die directories/bestanden weggooit, dan gaat de rest automatisch mee.
Mozilla gebruikt dit om een HTML-bestand te koppelen aan een directory met daarin alle (overbodige) images en banners.

Heeft iemand enig idee hoe je dit in windows uit kunt zetten?
In de standaard schermen van windows kan ik er in elk geval niets over terug vinden. :?

Ik heb al met google en de GoT-search gezocht, maar kan er niets over terugvinden.
Zou het iets specifieks zijn van windows2000 en heeft het nog een naam?

[ Voor 11% gewijzigd door -=bas=- op 12-04-2004 17:39 ]

Senile! Senile Oekaki

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier ook zelf op te letten :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat kun je uitschakelen met TweakUI, Explorer>Manipulate connected files as a unit

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Thanks! :)
In m'n ouwe windows98 versie zat dit blijkbaar nog niet.

TweakUI was gewoon bij Microsoft (c)(tm)(r) te downloaden, dit was de link naar TweakUI

Om het compleet te maken :
- download de file
- pak hem uit
- klik met links op 'tweakui.inf' en kies installeren
- TweakUI is nu als icoon bij je Configuratie-scherm toegevoegd, niet in je Start-menu
- Soms moet je even opnieuw opstarten/inloggen als je iets hebt gewijzigd

[ Voor 39% gewijzigd door -=bas=- op 12-04-2004 18:08 ]

Senile! Senile Oekaki