Toon posts:

DHD4000D Harde schijf recorder is kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een DHD4000D van Daewoo gekocht in Duitsland maar na zo'n 24 uur gebruik merkte ik dat het één en ander niet echt klopte, het geluid was niet helemaal synchroon met het beeld. Daarom sloot ik een coax digital audio out kabel aan en trok ik de stroom van het apparaat uit om deze te resetten. Toen ik hem opnieuw aansloot gaf het apparaat echter geen teken van leven, zelfs de fan vanachter draait niet meer.... Na de stekker eens grondig te inspecteren zag ik erop staan dat het voor 250volt gemaakt is en ik geloof dat de stopcontacten hier 230v zijn. Is de voeding waarschijnlijk stuk of zou het ergens anders aan kunnen liggen?

Bedankt.

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-02 11:48
Aarding misschien? Dat ie voor max 250V is, maakt niet uit lijk me.. Veel apparaten zijn tot max 240 volt, daar worden ze voor getest bij de KEMA.

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, dat 250volt zal niet echt uitmaken... Is meer een aanduiding van het maximale vermogen dat de voeding aankan... Dus daar zal het vast niet aan gelegen hebben... Probeer hem eens wat langer van de stroom te houden... Misschien dat ie het dan weer doet? En anders, sjah, ik zou niet echt iets kunnen bedenken waar het aan zou kunnen liggen... ==> garantie klusje...

Verwijderd

Topicstarter
Er is geen aarding aan, is zo'n dun stekkertje... Ik heb hem zo'n 10 uur zonder stroom laten staan nu. Terwijl de stroom aangesloten was hoorde ik constant een heel zacht getik eruit komen om de anderhalve second ongeveer. Ik ga hem nu eens opnieuw aansluiten...

vreemd genoeg is hij zonet aangegaan :?

Hij werkt echter nog altijd niet zoals het hoort... nu krijg ik er helemaal geen beeld meer uit... alleen ruis. :'(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem uiteindelijk toch terug naar factory defaults kunnen krijgen en nu lijkt hij het terug te doen. Hij is bezig met de Easylink TV-kanalen overzetting maar daar maakt hij een zooitje van... De kanalen lijken op eerste zicht wel goed overgezet te worden maar als ik er dan één wil bekijken toon hij een totaal ander programma met veel storing ofwel zegt hij: geen beeld...