Wordt random uitgelogd

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Al twee keer heb ik het in de laatste paar dagen gehad dat ik plots werd uitgelogd? Nu ik heb toevallig een mooie foutmelding weten op te vangen toen dit wederom gebeurde. Na een submit van een usernote kreeg ik de error
Fatal error: Call to undefined function: login() in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_usernotes.classes.inc.php on line 539
Kan dat iets te maken hebben met het feit dat ik plotseling wordt uitgelogd; of is bovenstaande foutmelding hier reeds een gevolg van?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

zelf nog nooit zoiets meegemaakt. Zit je toevallig achter een proxy? zou het een caching probleem kunnen zijn? heb je je Tnet cookies al eens allemaal getrashed?
Verder waar ik nog aan denk is de combo http304 headers en IE...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Ik zit niet achter een proxy, denk zelf eerlijk gezegd niet aan een caching probleem (ik ben nooit uitgelogd, en heb dit alleen de laatste paar dagen plots meerdere malen) Ik heb nog niet mijn cookies getrashed, dit zal ik idd even doen. Verder gebruik ik geen IE... ik gebruik een echte browser :P
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.6) Gecko/20040206 Firefox/0.8
:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Je hebt nu 5 sessies draaien, kan het kloppe dat er dus geen sessies vernietigd zijn maar je nieuwe hebt toegewezen gekregen?
Want dan ligt het vrijwel zeker aan de client.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Ik heb zojuist al mijn sessies plus cookies verwijderd. Ik zal kijken of ik de volgende keer het probleem kan reproduceren en laat het dan even weten.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Toch even een update; waardoor het komt weet ik niet, maar dit probleem heb ik geen meer last van gehad. Ik kan helaas niet traceren of dit daadwerkelijk komt door het trashen van de cookies en sessies.

Maargoed.. het werkt dus.. (weer) :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

woei :)
slotje...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kreeg te horen dat Parse dit probleem heeft kunnen traceren :)
Waar het 'm in zit is dat voor elke inklap-categorie er een cookie wordt aangemaakt. Er is echter een limiet aan het aantal cookies per domein (ik meen een stuk of 20); op het moment dat die limiet bereikt wordt wordt de oudste cookie weggegooid, en als dat je logincookie was dan ben je dus spontaan uitgelogd :)

Voor GoT heb ik het nu voor de 1.9.3 update zo veranderd dat alle inklap-categorieen in 1 cookie worden opgeslagen waarmee de kans dat je tegen de limiet aan gaat lopen nihil is geworden (buiten de klipklapcookies worden er hooguit nog 4 of 5 cookies gebruikt).

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.