Toon posts:

[9800Pro] Laden van spelen trager

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een 9800Pro, nu is mijn probleem dat de laadtijden van mijn spellen ineens een stuk trager zijn. Ik heb een 2500+ Barton en 1GB RAM.

Heb verder niks veranderd, de oude nvidia drivers zijn helemaal weg (DD gebruikt) en ik gebruik de Omega Ati drivers 2.5.36a.

In spellen zoals BFV en BF1942 is de laadtijd erg achteruit gegaan, terwijl ik verder niks aan mijn PC heb veranderd. Ik heb met SiSoft het geheugen gecheckt en dat is prima.

Heeft iemand een idee?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als ik van belangrijke hardware verander, doe ik altijd een schone windows install. :) Dan weet je zeker dat alles goed werkt.

Het lijkt rigoureus, maar dit is voor mij een goede oplossing. :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 17:11:
Ik heb sinds kort een 9800Pro, nu is mijn probleem dat de laadtijden van mijn spellen ineens een stuk trager zijn. Ik heb een 2500+ Barton en 1GB RAM.

Als je vorige kaart een "veel mindere" was dan is dit logisch...
De 9800PRO, in high en very high settings, zal de levels van het spel dan ook met de overeenkomstige settings laden.
Simpel gezegd, er moet veel meer data geladen worden!
Een snelle SATA schijf bv Raptor lost dit probleem dan ook weer op (en zo blijf je bezig _/-\o_ )

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 18:34:
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 17:11:

Als je vorige kaart een "veel mindere" was dan is dit logisch...
De 9800PRO, in high en very high settings, zal de levels van het spel dan ook met de overeenkomstige settings laden.
Simpel gezegd, er moet veel meer data geladen worden!
Een snelle SATA schijf bv Raptor lost dit probleem dan ook weer op (en zo blijf je bezig _/-\o_ )
Ik had hiervoor een GF4 Ti 4400, maar de settings van de games waren hetzelfde.

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 22:38
Oeeh, Ik ga vanavond ook van een Ti4400 naar een R9800pro :P
Dus even kijken of ik hetzelfde probleem krijg. hoop het niet 8-)

-edit-
Helemaal geen last van. Alles draait perfect en laad nog steeds ongeveer even snel :9

[ Voor 29% gewijzigd door neggix op 13-04-2004 19:27 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019