Ik heb sinds ik mijn HDD geformatteerd heb allerlei problemen met het afspelen van filmbestanden die het altijd gedaan hebben met de codecs en filters die ik gebruik. Eén van de problemen die ik heb is dat, als ik bijvoorbeeld in Kazaa een filmpje preview of gepreviewd heb (waardoor het nog open staat), ik geen bestand af kan spelen in WMP zelf, dan zie ik namelijk dat filmpje in Kazaa. Hetzelfde verhaal met het kleine voorbeeldvenstertje in de Windows Explorer. Dit probleem gaat op voor elk type mediabestand.
Een ander probleem dat ik heb is dat ik geen enkele OGM file meer kan afspelen, ook niet die OGM files die het altijd gedaan hebben met de filters die ik gebruik. Ik krijg bij het openen een zwart scherm te zien, waarbij de play knop is ingedrukt, maar de tijd gewoon op 0:00 blijft staan. Ik krijg wel de juiste lengte van het bestand te zien. Ik kan het afspelen stoppen en weer op play drukken, maar dit heeft geen effect. Dit probleem heb ik bij elke player die ik geprobeerd heb. VirtualDubMod wil de betreffende bestanden wel afspelen, maar alleen met de eerste audiotrack (mijn OGM files hebben 2 audio tracks) en zonder ondertiteling.
Dit zijn de filters die ik gebruik:
- Matroska
- Vobsub en Subtitle source
- XviD codec
- FFDShow
- CoreVorbis Direct show filter
- AC3Filter (niet nodig voor mijn bestanden maar het staat wel op mijn systeem)
- Matrix Mixer
- CoreAAC
Ik heb de volgende players geprobeerd:
- Windows Media Player
- Media Player Classic
- BSPlayer
Als iemand me kan helpen....graag!
Een ander probleem dat ik heb is dat ik geen enkele OGM file meer kan afspelen, ook niet die OGM files die het altijd gedaan hebben met de filters die ik gebruik. Ik krijg bij het openen een zwart scherm te zien, waarbij de play knop is ingedrukt, maar de tijd gewoon op 0:00 blijft staan. Ik krijg wel de juiste lengte van het bestand te zien. Ik kan het afspelen stoppen en weer op play drukken, maar dit heeft geen effect. Dit probleem heb ik bij elke player die ik geprobeerd heb. VirtualDubMod wil de betreffende bestanden wel afspelen, maar alleen met de eerste audiotrack (mijn OGM files hebben 2 audio tracks) en zonder ondertiteling.
Dit zijn de filters die ik gebruik:
- Matroska
- Vobsub en Subtitle source
- XviD codec
- FFDShow
- CoreVorbis Direct show filter
- AC3Filter (niet nodig voor mijn bestanden maar het staat wel op mijn systeem)
- Matrix Mixer
- CoreAAC
Ik heb de volgende players geprobeerd:
- Windows Media Player
- Media Player Classic
- BSPlayer
Als iemand me kan helpen....graag!
edit:
Sterker nog...volgens mij doet geen enkele XVID video file het... Maar XVID eraf gooien en opnieuw installen heeft geen effect...
Sterker nog...volgens mij doet geen enkele XVID video file het... Maar XVID eraf gooien en opnieuw installen heeft geen effect...
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 13-04-2004 14:48 . Reden: Toevoeging ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.