Conducteur: zit je thuis ook met je schoenen op de bank? Alantin: knip je thuis ook kaartjes?
1 wat: core speed en mem speed. hoever: zelf uitproberen.
2 Op een system crash na niet veel. Hele kleine kans op door fikken
3 Display props zelf. Moet je een registry fix voor hebben zal die wel ff thuis opzoeken (zit nu op school)
4 Als het goed is zit er al een heatsink en cooler op. Zoniet dan heb je geen asus kaart. Wil je extreem dan moet je er een extra koolertje bij monteren of een paar extra casefans
2 Op een system crash na niet veel. Hele kleine kans op door fikken
3 Display props zelf. Moet je een registry fix voor hebben zal die wel ff thuis opzoeken (zit nu op school)
4 Als het goed is zit er al een heatsink en cooler op. Zoniet dan heb je geen asus kaart. Wil je extreem dan moet je er een extra koolertje bij monteren of een paar extra casefans
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
1. Hoe kom ik achter de huidige mem en core speed?
2. Mooi :-)
3. Over die reg fix heb ik wel meer gehoord, maar ik kan hem niet ergens terugvinden...
4. Er zit inderdaad een cooler op (het is een echte V7700), maar ik vroeg me af of ik nog heat sinks nodig had voor het geheugen...
Met casefans bedoel je koeling voor de kast, neem ik aan? Wat valt daarvoor aan te raden?
2. Mooi :-)
3. Over die reg fix heb ik wel meer gehoord, maar ik kan hem niet ergens terugvinden...
4. Er zit inderdaad een cooler op (het is een echte V7700), maar ik vroeg me af of ik nog heat sinks nodig had voor het geheugen...
Met casefans bedoel je koeling voor de kast, neem ik aan? Wat valt daarvoor aan te raden?
Conducteur: zit je thuis ook met je schoenen op de bank? Alantin: knip je thuis ook kaartjes?
De huidige (niet-oced)
core: 200
mem : 333
mijnes.. zie SIGNATURE
Ik heb powerstrip gebruikt omdat die regtool niet ver genoeg ging naar mijn mening
KLOTE TYPOZ!
core: 200
mem : 333
mijnes.. zie SIGNATURE
Ik heb powerstrip gebruikt omdat die regtool niet ver genoeg ging naar mijn mening
KLOTE TYPOZ!
Verwijderd
de coolbits geven zelf aan wat de standaard core is
linkje naar reg bestandje:
[url="http://www.geforcefaq.com/#hw:gef[img]"i/s/redface.gif"[/img]vck:enable
linkje naar reg bestandje:
[url="http://www.geforcefaq.com/#hw:gef[img]"i/s/redface.gif"[/img]vck:enable
Dat coolbits gedeelte krijg ik dus niet voor elkaar. Ik krijg die hardware tab niet te zien.
Daarna heb ik het even met PowerStrip geprobeerd... ik begon met 10 Mhz maar toen liep meteen 3DMark vast...
Te hoog gegrepen misschien in het begin?
Daarna heb ik het even met PowerStrip geprobeerd... ik begon met 10 Mhz maar toen liep meteen 3DMark vast...
Te hoog gegrepen misschien in het begin?
Pagina: 1