Wat is dit voor slang?

Pagina: 1
Acties:

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 22:15
Ik heb mooie waterkoelingsset maar ik ben het niet helemaal eens over de slangen die ik heb. Alles komt van Aquacomputer, inclusief slang en koppelingen enz... Maar die plug&cool koppelingen werken voor geen meter en lekken bij de eerste de beste aanraking. Dus ik heb bij perfect-systems van die innovatek aansluitingen besteld, passen de koppelingen niet op me GPU blok omdat ze te dik zijn. :'(

Ik had er ook slang bij besteld maar dat is ook helemaal niks want je kan het totaal niet buigen, het knikt meteen. Nu heb ik bij een oude waterpomp van me een klein stukje slang gekregen wat echt supergoed is, alleen het is heel dun (4/6). Ik heb er een foto van genomen en het licht ook nog een blauw op bij uv licht en het is super flexibel! mooier kan het niet!

weet iemand wat voor soort slang dit is? Volgens mij is het geen tygon slang want als ik foto's van anderen bekijk dan is het anders.

Afbeeldingslocatie: http://213.73.202.74:2002/got1.jpg
überhose!

Afbeeldingslocatie: http://213.73.202.74:2002/got2.jpg
:( GGRRRRR#$%@#% :(

GoT a clue? Specs

Verwijderd

bennie, gooi die SNELKOPPELING rommel weg ;) alleen maar slecht voor de flow, die slangen althans dan. en is denk ik een bepaald type sillicone slang

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 16:46 . Reden: ;) ]

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:29

Epsilon

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 16:18:
bennie, gooi die pneumatische rommel weg ;) alleen maar slecht voor de flow, die slangen althans dan. en is denk ik een bepaald type sillicone slang
wel even opletten ;)
is geen pneumatische aansluiting maar een knelkoppeling.

ik heb hier 10mm aansluiting liggen 1/8" npt
pas zeker :)

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-01 23:56

geforce666

a.k.a Jan (nl)

die slang dat is volgens mij gewoon een UV reactieve slang

kwam ze toevallig tegen bij bij Perfect Systems

staan ergens in het midden d8 ik

• H@rry
daar heb ik dus ook die knikslang vandaan. Maar er staat een rood dingetje bij voorraad en ik heb daar slechte ervaringen mee met perfect systems

en bij pvc moet ik denken aan hard plastic dus of het het is?

[ Voor 19% gewijzigd door H@rry op 12-04-2004 19:22 ]

GoT a clue? Specs

• H@rry
en bij freezinghardware is de slang €3,29 terwijl het bij perfect systems €7,08 is

beetje groot verschil nietwaar...

GoT a clue? Specs

Verwijderd

De slangen van Aquacomputer zijn super fijn.
De eerste x dat ik met deze slangen in aanraking kwam ging het ook mis.
Je moet weten hoe ze werken, als je dat eenmaal weet is het echt een fluitje van een cent :D.
Je moet de slangen goed recht afknippen, dat is echt super belangrijk.
Dan goed aandrukken , ook belangrijk. Dat is namelijk ook de meeste komende fout. Had ik eerste x ook , ik dacht dat ik alle slangen goed had aangedrukt :D. Dus ik ga mijn setje vullen , niks aan de hand.
Ik me vader geroepen om me wc setje te laten zien was zo blij mee. Doe de pomp aan , nou het water spoot echt alle kanten op :P.
Vloer helemaal nat.

Ik alles losgemaakt,toen werd mij ook verteld dat je goed de slangen moest aandrukken. En dat heb ik goed in me oren geknoopt. Druk altijd die slang zo hard er in , dan weet ik zeker dat het vast zit!
Als je dat hebt gedaan , moet je het ringentje omhoog halen,dan weet je zeker dat alles vast zit.

Als je dit doet , moet het gewoon goed gaan :D.
Ik weet niet waar je woont?, als het dicht in buurt is wil ik best helpen.
Het zijn namelijk zulke fijne aansluiten :D, wil nooit meer anders. Ook als ik naar lans ga, weet ik gewoon dat mijn slangen niet los zullen springen!
En dat is wel een fijn gevoel kan ik je wel vertellen.
Ken veel lui die dachten dat het ook goed aan elkaar zat, niet dus hele case vol met water toen ze op de lan aankwamen |:(

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Aquacomputer is idd ERG fijn. Die slangen knikken niet zo snel, en zijn in elke vorm te buigen als je ze beetje warm maakt. Ik had hetzelfde probleem als de poster hierboven; ook lekken overal, toen kwa ik er ook achter dat je 2 klikken hoort, dan zittie pas vast. Plug 'n cool++

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• H@rry
ik ga dit proberen:

Afbeeldingslocatie: http://213.73.202.74:2002/got3.jpg

Zo zit het officieël bij een knelkoppeling. Het probleem is namelijk dat de Legris koppelingen (zo heten ze) alleen goed werken bij slang met dikkere wand. Mijn buurjongen gebruikt ze ook voor luchtleidingen onder een trailer enzo, maar die heeft dus dikkere wand slang en dan werkt het perfect. Maar ik ga het dus zo proberen en hopen dat het beter is

edit:
tot nu toe werkt het goed :D

[ Voor 5% gewijzigd door H@rry op 17-04-2004 18:40 ]

GoT a clue? Specs

Pagina: 1