wazig beeld in windows media player

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DjeenooFucker
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2024

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
ik wordt helemaal gek van dit probleem en heb nu verschillende dingen geprobeerd en raak er aardig gefrustreerd van nu....

Ik heb pas geformatteerd en kon bij mijn vorige installatie altijd alle filmpjes afspelen en heb het nu precies op dezelfde wijze geinstalleerd dus super wazig O-) he...

heb DivX 5.1 + Ac3filter0.70b + XviD (kon geen versie achterhalen) geinstalleerd

het enige verschil waaraan ik zat te denken is ik heb nu DirectX 9 toen nog 8.1 maar kan niet zonder 9 nu voor de games en daar zou t ook niet aan moeten liggen maar juist beter moeten gaan.
Had ook me gfx kaart overclocked en voor de zekerheid maar weer ff op standaard gezet maar dat maakte ook geen kloot uit.

en nou heb ik van dat grijzige beeld alsof je door een aquarium heen naar filmpjes kijkt..
Heb het zowel in divx player als mediaplayer en dan met vlagen weer een filmpje die het wel goed doet en dan klik je er weer 1 aan die zoals het lijkt dat grijze beeld veroorzaakt en dan is alles wat je daarna aanklikt ook weer ver**.. :|
weet het niet zeker maar het lijkt net alsof hij er last van krijgt bij asf,wmv en avi's en bij de rest niet.

heb ook dat kazaa codecs pack geprobeerd hielp nix...
Oja en wm player 9... :x

Ik wil gewoon alle videofiles normaal weer bekijken in mediaplayer, als jullie liever een ander prog gebruiken... okee maar het heeft eerst ook gewerkt zow dus zou nu ook weer moeten kunnen en tjah ik heb dit probleem tenslotte in alle players : winamp/divx/wm pl.

heb ook in n topic gelezen dat resetten van je codec ofzo... ook geprobeerd bij de divx player leek niks te helpen :(

ik weet het echt niet meer... hoop iemand hier nog wel

AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64

• DjeenooFucker

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
Heb nu DivX player ge-update naar v 2.5 en nou doen alle filmpjes het daar gewoon en in media player nog steeds alles verrot??
me avi's en asf doen het daar nu ook prima... maar ik vind divX player dus echt niet fijn om mee te werken :/

heb vrijwel alle filmformaten die ik in huis had geprobeerd en bij 2 filmpjes geeft ie dit weer...

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/super/djeenoo/UT/foutmelding.JPG

het zijn trouwens mpg filmpies die 2
weet 100% zeker dat ze het eerst wel normaal deden en in media player doen ze het wel maar dan weer inclusief aquarium view 8)7

hoop dat deze xtra info wat meer reacties brengt :P

[ Voor 4% gewijzigd door DjeenooFucker op 12-04-2004 16:25 ]

AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64

• DjeenooFucker

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
voort eerst dat k geen replies krijg :P naja kijk het nog een dagje aan dan maar formatten misschien

• raps
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-08 09:10
Gebruik eens het programma'tje Gspot. Daarmee kun je kijken welke codecs de film nodig heeft en of je die op je PC hebt staan. Vergelijk eens de films die het wel en niet goed doen.

Verder zijn er genoeg alternatieven op windows media player. Ik gebruik zelf de classic versie van WMP, maar BSplayer en Zoomplayer zijn veelgebruikte alternatieven. Die DivX player is idd nogal brak.

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem. Sinds een dag of twee zijn alle filmpjes, .avi, .mp3 , realplayer etc. allemaal grijzig. Het wordt wel allemaal keurig afgespeeld maar met een grijze waas erover heen. Voor de rest doen de kleuren op mn monitor het prima.
Ik heb al alles geupdate en codecs opnieuw geïnstalleerd maar geen resultaat.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

spesc:
AMD Atlhon 2000+
Geforce 4 mx 400
256 ddr

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-12-2025

TXC

Deinstalleer de losse codecs eens en installeer deze eens

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-01 18:26
Wat ook kan helpen is het updaten van je videodrivers, met mijn geforce 4mx had ik eerst ook problemen, alle filmpbestanden werden in alle progs. groen weergegeven, na een driverupdate was dit verholpen.

Verwijderd

Het probleem is verholpen !

Ik had de nieuwste Nvidia drivers al wel, maar deze functioneerden blijkbaar niet goed meer, dus toen heb ik ze weer opnieuw geïnstaleerd waarna het weer goed werkt. :*)

Bedankt voor jullie snelle reacties _/-\o_
Pagina: 1