Topic niet meer kunnen zien?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Ik heb een paar dagen geleden bij 'Internet & Telefonie' een topic geopend: 'Bedriegend Marktplaats'. Maar ik zie hem zelf nergens meer. Ook niet via MyReact > Post History, want ook daar staat ie er niet meer bij. Terwijl anderen hem naar ik hoorde nog wel kunnen bekijken/replyen.
Ik heb de link nog, en als ik die open, dan staat er dat de gebruiker geen permissie heeft ofzo. (kan ik niet precies zeggen, omdat ik dit op een andere computer typ, om uit te testen of het aan de comp. lag.)
Waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

Hij staat in Stuffis Generalis >> Bedriegend Marktplaats.nl

daar kan je echter nog niet in

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

Zoefff

❤ 

Je topic is verplaatst naar SG, Bedriegend Marktplaats.nl

Blijkbaar heb je daar nog geen toegang tot. Maar volgens mij hoor je wel toegang te hebben, aangezien je al 161 posts hebt?

Ohwnee, je bent nog niet lang genoeg geregistreerd :)

Check de FAQ voor meer info.

[ Voor 17% gewijzigd door Zoefff op 12-04-2004 15:16 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Staat in Stuffis Generalis: Bedriegend Marktplaats.nl maar vreemd genoeg heb je daar nog geen toegang toe. Ik zal het even navragen.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

ReemF schreef op 12 april 2004 @ 15:16:
Staat in Stuffis Generalis: Bedriegend Marktplaats.nl maar vreemd genoeg heb je daar nog geen toegang toe. Ik zal het even navragen.
Je krijgt pas toegang tot SG als je meer dan 50 techposts hebt, én langer dan 30 dagen geregd bent
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle sub-fora behalve de General Chat hoofdgroep _behalve_ de sub-fora W&L, LA, SM en TFF).
De TS moet dus nog heel even wachten. 13 maart geregistreerd, en het is nu 12 april :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Right, hij is dus nog niet lang genoeg geregistreerd :) Nog even geduld dus rjongen ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Zoefff schreef op 12 april 2004 @ 15:18:
[...]

De TS moet dus nog heel even wachten. 13 maart geregistreerd, en het is nu 12 april :P
dus morgen kan ik het weer bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Reken maar op overmorgen, aangezien het toelaatscript 's nachts draait (dacht ik) :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

ReemF schreef op 12 april 2004 @ 15:19:
Right, hij is dus nog niet lang genoeg geregistreerd :) Nog even geduld dus rjongen ;)
Hij is vandaag op de kop af 30 dagen geregistreerd, dus vannacht zal hij wel toegang krijgen. :P

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Ja, denk het wel.

Weet niet precies hoe er gerekend word. Als er in hele maanden gerekend word, dan is het logisch dat je pas ná de 13e toegang hebt. Als er in dagen word gerekend, dan is dit de 30ste dag dat je geregd bent, dus zou je morgen toegang moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
maar waarom is dat topic zo verplaatst dat ik als topicstarter het niet kan bekijken?
Na het antwoord kan dit wel dicht hoor :*). Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11

krvabo

MATERIALISE!

omdat het niet in die catagorie hoort.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
krvabo schreef op 12 april 2004 @ 15:27:
omdat het niet in die catagorie hoort.
tja... Maar IK kon het niet in een betere categorie zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

rjongen schreef op 12 april 2004 @ 15:24:
maar waarom is dat topic zo verplaatst dat ik als topicstarter het niet kan bekijken?
Als een topic niet voldoet aan de eisen van het subforum, word het verplaatst naar een forum waar het beter in past. Soms is dat SG of HK, en dan heeft de TS pech als hij er nog niet in kan.

Meestal word zo'n topic echter gesloten ipv verplaatst, als de mod ziet dat de TS nog geen toegang heeft tot SG/HK. Misschien dat ie zich in dit geval vergist heeft, omdat je op het randje van wel/niet acces zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

rjongen schreef op 12 april 2004 @ 15:28:
[...]

tja... Maar IK kon het niet in een betere categorie zetten.
Dan moet je zo'n topic niet openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

rjongen schreef op 12 april 2004 @ 15:24:
Dit is gewoon een meningsverschil tussen jou en Marktplaats.nl wat feitelijk helemaal niets met internet en telefonie te maken heeft. Het is eigenlijk precies hetzelfde als wanneer je in de krant een advertentie wilt plaatsen, daarvoor betaalt en vervolgens de krant weigert de advertentie te plaatsen èn het geld weigert terug te storten. Het is geen technisch probleem, iig. En dan is het inderdaad beter geschikt voor Stuffis Generalis. ;)

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Ferdo schreef op 12 april 2004 @ 15:57:
[...]
Dit is gewoon een meningsverschil tussen jou en Marktplaats.nl wat feitelijk helemaal niets met internet en telefonie te maken heeft. Het is eigenlijk precies hetzelfde als wanneer je in de krant een advertentie wilt plaatsen, daarvoor betaalt en vervolgens de krant weigert de advertentie te plaatsen èn het geld weigert terug te storten. Het is geen technisch probleem, iig. En dan is het inderdaad beter geschikt voor Stuffis Generalis. ;)
ja, oke, maar ik wist niet eens dat dat bestond, en dus was dit (leek mij) de beste plek, want internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

rjongen schreef op 12 april 2004 @ 16:13:
[...]

ja, oke, maar ik wist niet eens dat dat bestond, en dus was dit (leek mij) de beste plek, want internet...
Mjah, dit is natuurlijk in eerste instantie een forum voor computergerelateerde zaken, i.t.t. een algemeen forum zoals het FokForum, waar je subfora voor van alles en nog wat hebt (al kan ik me ook wel voorstellen dat je dat topic in IT geplaatst hebt ;)).

Maar voor de mensen die al langer meelopen (en redelijk actief posten) komen er op een gegeven moment dus extra fora bij, zoals Stuffis Generalis en het Nieuws, Sport, TV en Muziekforum (krijg je tegelijk met SG toegang toe). En dat moet je gewoon zien als extraatjes voor de trouwe gebruikers van dit forum. ;)

In ieder geval zul je snel je topic weer terugzien (als je toegang hebt keert-ie gewoon terug in je posthistory in MyReact). :)

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

rjongen schreef op 12 april 2004 @ 16:13:
[...]

Dat is ook geen excuus om een topic over kantklossen in Overige Hardware te plaatsen omdat het toevallig over harde waren gaat ;)

Het staat je vrij om een topic te openen op de plaatsen waar je bij kunt, en als het daar pertinent fout staat wordt het gemoved. Dat kan inhouden dat het voor jou onzichtbaar wordt, wat jou absoluut geen recht geeft op toegang tot dat forum/topic: er wordt ook genoeg naar Gathering of Tweakers Crew gemoved om maar iets te noemen ;)

Professionele website nodig?

Pagina: 1