Als ik me computer gewoon uitzet start-afsluiten-turn off.. sluit me pc af.. maar start gelijk weer op... ik denk dat 1 led verkeert zit maar zitten allemaal goed denk ik heb al van alles geprobeert en tis precies zo als in het boekje van me moederbord pls help?
Check je BIOS of je toevallig niet een Power-Up on Mouse-beweging of Keyboard ofzo ingesteld hebt. Dat werkte bij mij icm mn USB-muis niet goed.
Geef eens meer info over de pc? Bestuuringssysteem / updates / moederbord met specs etc..? Denk namelijk dat dit een probleem is met het bestuuringssysteem. Zelf ook al een keer gehad met een pc alle updates geinstll en probleem was opgelost.
Dat je led verkeerd om zit maakt niet uit. dan doet hij het of niet of blijft constant branden.
Kijk eens wat er staat bi wake up on alarm of wake up on ACpower loss. Deze dingen laten je bakkie vaak weer rebooten.
Kijk eens wat er staat bi wake up on alarm of wake up on ACpower loss. Deze dingen laten je bakkie vaak weer rebooten.
Een LED verkeerd
Maargoed, kijk eens in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter dat je via de FAQ en het Beleid van dit subforum had kunnen vinden. Daarin staat ook iets over het uitschakelen van automatisch herstarten bij crashes in Windows XP
Post verder ook de rest van je bevindingen na het doornemen van de troubleshooter.
Omdat dit topic niet voldoet aan de startpost van het PMG Beleid, gaat dit topic dicht. Lees voortaan de tekst bovenaan New Topic eer je een topic opent, daarin staat beknopt samengevat wat van je wordt verwacht
Omdat dit topic niet voldoet aan de startpost van het PMG Beleid, gaat dit topic dicht. Lees voortaan de tekst bovenaan New Topic eer je een topic opent, daarin staat beknopt samengevat wat van je wordt verwacht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()