Problemen inloggen frontpage

Pagina: 1
Acties:

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:31
Beste modjes
Ik weet niet of het hier hoort maar goed:

Ik heb een account aan gevraagd (naam: timcooijmans) voor de frontpagina,
nu kan ik op geen enkele manier inloggen, de link van het aanmeldings formuliertje werkt niet, een nieuw password aanvragen werkt niet, copy past zeker 20x gedaan geen resultaat. ik heb ook niet me forum password gebruikt, ik weet dat dat 2 verschillende zijn, ik kan wel mijn wachtwoord veranderen :?
kan iemand mij svp helpen :'(

Mvgr Tim Cooijmans

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Even schopje naar Frontpage Algemeen, aangezien Lieve Adjes voor het forum is bedoeld :)

LinkedIn
Instagram

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb je e-mailadres veranderd naar hetzelfde adres als je op GoT gebruikt en daar een nieuw password heen gestuurd. Verder hoort dit thuis in Frontpage Algemeen en niet in Lieve Adjes, dus daar zal het zo wel heen gezet worden :) .

• 0fbe
Ik heb dus meteen proberen te inloggen maar krijg weer een fout dat de combo pass/gebruikers naam niet klopt :'( , ik heb het op beide manieren geprobeert dus plakken en overtypen, Ik kan dus wel inloggen op my profile alleen niet op de frontpagina/advertentie aanmaken etc

[ Voor 23% gewijzigd door 0fbe op 12-04-2004 14:08 ]

• Harm
  • Niet online
Probeer eerst eens gewoon in te loggen (via: http://www.tweakers.net/ext/login/?location=%2F) in plaats van het direct toevoegen van een advertentie.

[edit]
Bdw, systeemdatum en -tijd is juist? Je accepteert cookies op het domein .tweakers.net enzovoort?

[ Voor 26% gewijzigd door Harm op 12-04-2004 14:10 . Reden: BTW ]

• 0fbe
Dat lukt dus ook niet, dat bedoelde ik met frontpagina

[edit] bedankt ik draaide op longhorn inc. tijdbom en had er niet aan gedacht dat het de tijd kon zijn (shame me)

[ Voor 52% gewijzigd door 0fbe op 12-04-2004 14:11 ]

• Harm
  • Niet online
Welke fou krijg je dan? Enne zijn mijn edit in mn vorige post.

• 0fbe
Hij kan dicht toch bedankt :) (zie vorige bericht)

[ Voor 27% gewijzigd door 0fbe op 12-04-2004 17:39 ]

Pagina: 1