Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3 speler] Yepp LPT connection probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van een vriend een samsung Yepp YP-Z32 gekregen maar die wil met geen mogelijkheid connectie maken met mijn computer. Ik krijg steeds de volgende error: "Device is not connected. Please recheck the status of your cable and port."
ik werk met windows 2000 pro en heb van de Yepp Explorer de versie's 1.3 en 1.5 uitgeprobeerd maar geen resultaat en op internet heb ik ook geen oplossing voor dit probleem kunnen vinden :/

wie heeft een idee wat zou kunnen werken, of heeft een Yepp werkend via een LPT poort?

Verwijderd

Mp3 speler?

>> Gadget Talk

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 16:42 ]

• ilhan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:27
ja die probleem had ik ook.
je moet het gewoon goed vasthouden. (er goed tegen aan drukken)

Verwijderd

Topicstarter
ilhan schreef op 12 april 2004 @ 16:46:
ja die probleem had ik ook.
je moet het gewoon goed vasthouden. (er goed tegen aan drukken)
welke instellingen heb jij bij de LPT poort in windows? en waar druk je het tegen elkaar, bij de speler of bij de computer?

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog andere oplossingen of ervaringen, ik heb het nog steeds niet kunnen oplossen.

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Oplossing heb ik niet, wel ervaringen die overeenkomen met die van jouw. Ik heb een E64, en precies hetzelfde gezeik. Op sommige PC's werkt het niet ook al is alles goed aangesloten. Als het wel werkt kapt ie er vaak mee na een aantal bestanden kopieren. Verschillende versies van die software gebruiken heeft ook geen nut, allemaal hetzelfde. Het is meestal gewoon aanpielen totdat je eindelijk contact kan maken met het ding. Gelukkig werken al die nieuwe spelers met een USB verbinding en heb je vaak geen extra software nodig...

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Verwijderd

Topicstarter
MrData schreef op 15 april 2004 @ 14:59:
Oplossing heb ik niet, wel ervaringen die overeenkomen met die van jouw. Ik heb een E64, en precies hetzelfde gezeik. Op sommige PC's werkt het niet ook al is alles goed aangesloten. Als het wel werkt kapt ie er vaak mee na een aantal bestanden kopieren. Verschillende versies van die software gebruiken heeft ook geen nut, allemaal hetzelfde. Het is meestal gewoon aanpielen totdat je eindelijk contact kan maken met het ding. Gelukkig werken al die nieuwe spelers met een USB verbinding en heb je vaak geen extra software nodig...
fijn een lotgenoot ;) die pc's waar hij wel mee werkt zijn dat toevalig 98 bakken? en wat zijn de LPT instellingen, dus ESP aan of uit enz.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

aangezien het bidirectioneel is moeten al die dingen aan staan.

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 16:19:
[...]

fijn een lotgenoot ;) die pc's waar hij wel mee werkt zijn dat toevalig 98 bakken? en wat zijn de LPT instellingen, dus ESP aan of uit enz.
Hmm nee XP allemaal. Misschien ligt het niet eens aan de pc's, maar had ik gewoon pech op een pc en geluk op een andere...ik heb geen idee waar het aan ligt. De instellingen staan geloof ik standaard, ESP wel uit dacht ik. Ik gebruik iig de software met het blauwe icoontje, weet niet zo 123 welke versie het is..maar die andere is geloof ik rood. Wat ook nog wel 's helpt is de batterij eruit halen en dan opnieuw proberen te connecten.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Pagina: 1