Toon posts:

fullscreen 2de monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een beamer applicatie. Wat het globaal inhoud is dat als je in window 1 op een tekst druk dat er iets op window 2 verschijnt.

Dit is mij allemaal al gelukt. Wat mij ook al is gelukt dat dat window 2 automatisch op de secondary monitor wordt geopend. Maar ik wil window 2 graag fullscreen hebben.

Ik heb al heel wat varianten geprobeerd maar het wil maar niet lukken.
Wat ik onderandere heb geprobeerd is om fullscreen=yes te gebruiken in de window.open maar dan opend hij window 2 fullscreen op mijn primary monitor.

Heeft er iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

* gorgi_19 gokt dat dit opgelost moet worden met Javascript? Of wil je het in een C++ applicatie, of misschien VB.Net?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Ik gok ook dat dit opgelost moet worden in javascript...maar jah....de vraag is hoe. Ik heb al zoveel geprobeerd...maar het lukt maar niet :S

Verwijderd

Zo toch:

code:
1
2
3
4
5
<script language="JavaScript">
<!--
window.open ("http://got.tweakers.net", "","fullscreen=yes")
-->
</script>

*Oeps, ik lees weer niet goed!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 14:09 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:32
Javascript hoort niet thuis in P&W
-> W&G.

https://fgheysels.github.io/

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Wat ik toevallig weet van m'n 2 19"ertjes die hier vrolijk draaien is dat de 'fullscreen dual mode' niet hetzelfde is als een gewone fullscreen mode. Het 2e icoontje laat hetzelfde zien als wat je zou hebben als je het niet gemaximaliseerd had.

Dus, aanrader - vraag de resoluties op, knal je window in de linkerbovenhoek en vergroot 'm zodanig dat 'ie net zo breed is als de som van de twee resoluties, en net zo hoog als de kleinste.

teveel zooi, te weinig tijd

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Kan je neit gewoon de displays clonen? Dus dat je op beide monitoren hetzelfde beeld hebt? Dat is misschien wel wat je zoekt...
Pagina: 1