hp cd-writer 9300 erase error

Pagina: 1
Acties:

• Roeji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 20:45
hoi ik heb een computer met winxp sp1 een cd schijver, namelijk de hp cd-writer 9300i. en heb nero en wat andere schrijf proggies geinstalleerd.

nu is het probleem dat ik niet mijn cdrwtjes kan wissen niet kan formateren helemaal niks. alleen data erbijzetten. (wat natuurlijk ook met een gewone cdr kan) dus ik heb echt alles geprobeert waar ik aan kon denken. hele forum afgezocht uren lopen googlelen en updates flashes alles maar hij wilt gewoon niet dat stomme schijffie leeg maken. dus misschien weten julle wat? (heb trouwens 3 aopen schijfies 2 high speed en een multispeed die het dus zeker zou moeten doen)

voor de rest geen probleempies met me pctje. dus erg raar. ik heb voor de zekerheid nog even gekeken maar er staat toch echt cdrw op de voor kant van mijn cdrw. wie o wie helpt? greatz roeji.

Verwijderd

wat is de fout die nero of andere burn pogje geeft ??

• Roeji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 20:45
oja bij nero staat er illegal disk. en bij andere proggies staat er meestal gewoon error en verder niks beschreven.
maar de disk is wel legal want ik heb m wel op een andere pc (die van me vriendin) kunnen burnen.