Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PPC] Tom Tom 2 & iPaq H2210 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat jullie raad weten, want ik weet het echt niet meer...

Als ik Tom Tom wil installeren op mijn iPaq H2210 volg ik alle aanwijzingen van de setup en alles gaat goed totdat ik de activatie code intoets. Als ik vervolgens op volgende druk sluit de setup en gebeurd er verder niets... Ook niet op de pocket pc. Terwijl ik met andere software installeren geen problemen heb.
Het is geen 2de hands Tom Tom (1 week oud). Ook heb ik eerst ActiveSync geïnstalleerd en daarna pas de iPaq aan mn computer gehangen (zoals op de doos staat). Dit heb ik op twee computers geprobeerd, allebei hetzelfde probleem... (allebei xp)

Er is nog iets wat ik kan proberen of zal ik maar terug gaan met de hele zooi?

Verwijderd

haha, inmiddels werken we al bijna een maand op tomtom 3, dus ik kan me niet voorstellen dat jou tomtom 2 pas een week oud is

Verwijderd

Topicstarter
Oh, volgens www.tomtom.nl kan ik m pas medio april omruilen... :?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 13:46:
haha, inmiddels werken we al bijna een maand op tomtom 3, dus ik kan me niet voorstellen dat jou tomtom 2 pas een week oud is
Jaromir, beetje kortzichtige reactie als je het mij vraagt. Er zijn nog steeds bundels waarbij TomTom2 wordt aangeboden icm een 2210.

@---X2---: misschien moet je even de helpdesk van TomTom bellen. Die kunnen je vast verder helpen. Houdt je je ipaq in de cradle tijdens de activatie? Het is niet perse nodig.

Je krijgt eerst een device name, die geef je door en dan krijg je een activatiecode die je moet invoeren op je Ipaq.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor je reactie, ik denk dat ik idd ff moet bellen met de helpdesk...

Ik hou mn iPaq in de cradle, maar ik krijg dus ook helemaal geen activatie schermpje op de iPaq. Nadat ik de code in heb getypt stopt alles...