Toon posts:

driver voor Canyon CN-WF502

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand misschien hoe of waar ik een fatsoenlijke driver kan krijgen voor de Canyon CN-WF502 wireless pcmcia kaart......Ja ik weet het weer zo'n goedkoop rot
ding bij de mediamarkt gekocht voor weinig...maar goed...

In ieder geval ziet windows hem wel (het gaat hier trouwens om win98SE aangezien mijn laptop geen zwaarder OS aan kan...)maar ziet deze kaart als een
REALTEK 8180 wireless kaart en dan vraagt hij om het bestand NETR8180.CAT hetgeen niet op de bijgeleverde cd staat.... :? :? :?

Nou als iemand iets weet dan hoor ik dat graag...alvast bedankt.......

Greetings...

Verwijderd

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad ik weet het google vind meestal van alles echt de beste die er is...
Maar deze site had ik inderdaad zelf ook al gevonden en uiteraard getest ook deze driver werkt niet erg vervelend...geeft aan dat het niety de juiste driver is en werkt vervolgens niet ook :?
Ik weet het echt een suf kaartje weer....nou ja anders probeer ik hem wel te upgraden naar win ME misschien dat dat nog net draait op die pentium1.....233mhz....en dan herkend hij het kaartje misschien wel direkt...

Thanks anyway..maar als iemand nog tips heeft is dat uiteraard altijd welkom...
Thanks guys............

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

www.driverguide.com

(standaard login)
login: temp
pass: 512

Probeer het daar eens :)

[ Voor 35% gewijzigd door SSH op 14-04-2004 14:11 ]

• Wh4ck0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 04:32
probeer de driver dir windowsupdate voor je vindt. Geeft blijkbaar iets meer compatibiliteit met andere hardware. kheb er de config utility van een andere pcmcia kaart mee aan de gang gekregen. heb je een wat makkelijkere interface, en de mogelijkheid om je settings te saven, voor bijvoorbeeld thuis, en op het werk.

link voor de utility:
http://www.airlinkplus.com/driver/11b/u-awlc011.zip

helaas geen officiele drivers van www.canyon-tech.com beschikbaar op dit moment.

Verwijderd

Pagina: 1