is dit verstandig?

Pagina: 1
Acties:

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021
Boel wordt een beetje warm in kast.

heb nu:
fan voeding IN
2 kleine fannetjes in "cd" backet voor HD koeling IN

verandering:
fan voeding omdraaien naar OUT.
extra fan in voorkant (onder) IN.
(rest zelfde)

Is dat verstandig, heeft t zin, moet er dan nog meer veranderen (de enige out is dus via de voeding).

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Fan voeding IN:?

Weet je dat heel zeker? Is niet zo gebruikelijk namelijk. Dat hoort uit te zijn. De warme lucht van de voeding wordt nu dus de kast in geblazen, en er is nergens een outtake fan. Geen wonder dat ie warm wordt...
Voor-onder een fan in en achter-boven een fan uit (voeding) is de standaard oplossing.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ik had ook Voedingsfan in. rechtstreeks op mijn CPU, maar de lucht die door de voeding op de proc kwam was heel koel..
Ik heb die koeler trouwens omgedraaid en vooraan onderin een IN fan gezet.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Voedings fan als intake was bij de 1e ATX kasten geloof ik, maar ik zou hem idd omdraaien als ik jou was. Nu heb je alleen intake en das dus geen goeie airflow...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021
maakt t voor zo'n grote fan (is dat 8x8?)voor onder-voor in mijn kast uit wat ik koop? (effectiviteit, geluid e.d.)?

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja, je heb verschillende merken fans, de delta's zijn erg goed, maar maken wel behoorlijk lawaai....
Ik heb er ook een besteld bij www.oc-shop.nl/

specs

Pagina: 1