Toon posts:

Help! Alle berichten zijn leeg in outlook express

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds eergisteren zijn alle berichten die ik in mijn boxen heb staan leeg.
PC-cillin vindt geen virus maar ik kom er niet achter wat het is.
Mijn vriendin moet vandaag een werkstuk maken waar een deel van in haar inbox staat. Ook van mijn hotmail account is alles leeg. Hoe los ik dit op??

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:23
Is je virusscanner wel up-to-date? Probeer anders eens een Online Virusscan, misschien vindt die meer.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
PC-cillin update 2* per dag. In testen staat hij in de top 3 dus dat zou wel goed moeten zitten. Oh ja, de zandloper blijkt lopen als ik in het bericht ga staan.

Heb ook een firewall. Volgens mij gebeurde het toen er een mail binnen was gekomen die ik niet ken. Heb hem niet geopend maar mijn scherm laat wel zien wat er in staat dus mischien is er een script uitgevoerd?!. Virus scan heeft hem niet gepakt dus weet niet zeker of het door dit mailtje komt.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:10
Een kennis van mij heeft dit gisteren ook gehad. De Panda online scanner vond 2 trojans en met CWS shredder is de rest weggehaald. Waar het precies vandaan kwam weet niemand, hij was al bijna 5 jaar virusvrij en was altijd up2date kwa beveiliging.

Link: online scanner Beter dan housecall <- persoonlijke ervaring

Link: CWS shredder

Post daarnaast ook aub je Hijack this log.

Adaware en spybot doen er niks aan, zij vinden deze malware nog niet met de updates die er gisteren waren!!!! In de hijackthis log van mijn kennis kwam isearch voor en de gevonden trojans Qhost.b.

[ Voor 18% gewijzigd door Miki op 12-04-2004 10:56 ]

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-08 20:20
volgens mijn is dit het werk van spy/ad ware, dus gewoon ff ad-aware downloaden en runnen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Help! Je topictitel is wat schreeuwerig! Een forum is interessant omdat er ook anderen zijn, houd daar dan ook een beetje rekening mee ;)

Daarnaast:
Outlook express laat email inhoud niet meer zien
Outlook probleem!
en vooral Sommige Emails verdwenen in Outlouk

Anyway, dit is als ik alleen al naar de GoTsearch kijk, een bekend probleem. Ik sluit dit topic omdat verplaatsen + hernoemen me niet nodig lijkt. Als die topics niet genoeg zijn: open dan even een nieuw topic in Beveiliging & Virussen, ervan uitgaand dat het inderdaad brakke spyware is. (En als de tips in de die topics niet helpen en je ook geen spyware kunt vinden, kan je natuurlijk hier in Software Algemeen een nieuw topic openen). Maar schreeuw ajb niet zo in de topictitel ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.