Ik wil binnenkort een SHOUTcast Station opzetten voor schoolvrienden, en vraag me eigen af hoe ik deze stream als Mp3PRO kan maken. Ik weet dat het mogelijk is, want bij Fok!Radio doen ze het ook, maar ja de vraag is, hoe? Kan iemand mij vertellen hoe je dit doet, en ofdat het daadwerkelijk ook met de SHOUTcast DSP voor WinAMP gedaan wordt.
Ik kan nergens vinden dat dit niet zou kunnen? Had je zelf al gezocht met wellicht andere resultaten?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Het enigste wat ik tot nu toe kon vinden waren gewoon handleidingen, geen files/plug-ins ofzo. En dat is juist wat ik zoek.
Kun jij die link anders ffies neerzetten?Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 10:23:
Oke, ik heb het eindelijk gevonden. Met de SAM Mp3 Encoder for WinAMP kan het dusIn ieder geval toch bedankt!
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Danku stream is nu mp3 pro, anders kan ik niet op goeie kwaliteit streamen (320 kbit up)
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
ook kan het met radium mp3 pro.. maar ik geloof dat die ehm.. minder legaal was ?
ik heb hem iig heel moeilijk kunnen vinden (dode links etc)
eventueel kan je ook met SAM2 Broadcaster gaan draaien, daar wordt zowiezo al mee gestreamt, heeft een kjew-functie (ook via een localhost website aan te vragen door iedereen) en kan met verschillende plugins omgaan, ook Radium mp3 PRO
ik heb hem iig heel moeilijk kunnen vinden (dode links etc)
eventueel kan je ook met SAM2 Broadcaster gaan draaien, daar wordt zowiezo al mee gestreamt, heeft een kjew-functie (ook via een localhost website aan te vragen door iedereen) en kan met verschillende plugins omgaan, ook Radium mp3 PRO
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Pagina: 1