de betaler vervuilt
www.pcpro.co.uk moet je even registreren en dan kun je kijken in de LABS, bij de testen, Issue 69 gaat over 19 " en de NEC FE950 komt daar erg goed uit !!
Verwijderd
Ik heb nog een PC active liggen van de maand december, daar staat de grote 19" test in. Ik zal eens even gaan zoeken. Je hoort wel welke daar als beste uit de tests is gekomen
Verwijderd
beiden hebben een Mitsubishi DiamondTron beeldbuis. Nec (= tegenwoordig NEC/Mitsubishi) maakt monitoren van een betere kwaliteit als Iiyama, maar is over het algemeen ook wat duurder. In dit geval niet omdat de FE serie de 'SOHO' versie is van de duurdere FP versie (professional).
Voor de rest verschilt het niet zo veel.
Voor de rest verschilt het niet zo veel.
En en en???Je hoort wel welke daar als beste uit de tests is gekomen
Ben benieuwd!
de betaler vervuilt
Ik heb hier namelijk een test liggen, en volgens die test (test van de 19" monitoren)
Is de Nec iest wat beter dan de iiyama!
"Ooi het NEC een reputatie van de Rolls-Royce onder de schermen te zijn, maar over de jaren is het merk die reputatie kwijtgeraakt.
Deze monitor is vrij zwaar en groot scherm, maar met specificaties die niet boven die van de gemiddelde Taiwaneed uitkomen. NEC is met dit scherm zelf goedkoper dan sommige Aziatische concurrenten met een mindere reputatie.
Qua beeldkwaliteit zijn we reuze tevreden.In onze testen zien we als enig nadeel de een teveel aan moire-effecten, maar afgezien daarvan krijg je een geweldig beeld
Moire = Dat zijn vlekken er grillige patronen in het beeld, vergelijk het maar met een nieuwslezer die een geruit vest of pak aan heeft dat gaat dan zo raar bewegen!
Iiyama heeft een nieuw ontwerp en dat mag er wel zijn. Een wulpse vormgeving met daaronder een zware voet
Het scherm is van het Trinitron type en dat geeft dus een prima beeld.
Er was standaard wat kussenvorming maar dat konden we met de instellingen van de monitor aardig wegkrijgen
Helemaal recht kregen we de beeldranden niet.
Afgezien daarvan was het beeld lekker en contrats rijk, precies zoals als het moet.
Er was een beetje moire vorming maar niet storend"
Aldus de test!!
Ik zou voor de NEC kiezen!!!
Is de Nec iest wat beter dan de iiyama!
"Ooi het NEC een reputatie van de Rolls-Royce onder de schermen te zijn, maar over de jaren is het merk die reputatie kwijtgeraakt.
Deze monitor is vrij zwaar en groot scherm, maar met specificaties die niet boven die van de gemiddelde Taiwaneed uitkomen. NEC is met dit scherm zelf goedkoper dan sommige Aziatische concurrenten met een mindere reputatie.
Qua beeldkwaliteit zijn we reuze tevreden.In onze testen zien we als enig nadeel de een teveel aan moire-effecten, maar afgezien daarvan krijg je een geweldig beeld
Moire = Dat zijn vlekken er grillige patronen in het beeld, vergelijk het maar met een nieuwslezer die een geruit vest of pak aan heeft dat gaat dan zo raar bewegen!
Iiyama heeft een nieuw ontwerp en dat mag er wel zijn. Een wulpse vormgeving met daaronder een zware voet
Het scherm is van het Trinitron type en dat geeft dus een prima beeld.
Er was standaard wat kussenvorming maar dat konden we met de instellingen van de monitor aardig wegkrijgen
Helemaal recht kregen we de beeldranden niet.
Afgezien daarvan was het beeld lekker en contrats rijk, precies zoals als het moet.
Er was een beetje moire vorming maar niet storend"
Aldus de test!!
Ik zou voor de NEC kiezen!!!
Zeg funknsngrooves (soory als ik je naam verkeerd gespelt heb!!!
Staat daar ook misschien het monitor merk Liteon in?
Want naar zo'n monitor ben ik op zoekn en die zijn veel beter dan de Nec en de iiyama
(test pc-consument)
En de liteon kost maar 800,-
Heeft er iemande het pc active blad van december nog thuis liggen en onbeschadigd, dan wil ik hem misschien wel kopen!
(alleen als het merk liteon er ook in staat)
Neem dan kontakt op met:
ikbenmijne-mailadresvergetenmaar@hetwasietsmet.nl
(deze werkt echt probeer maar!!!)
Staat daar ook misschien het monitor merk Liteon in?
Want naar zo'n monitor ben ik op zoekn en die zijn veel beter dan de Nec en de iiyama
(test pc-consument)
En de liteon kost maar 800,-
Heeft er iemande het pc active blad van december nog thuis liggen en onbeschadigd, dan wil ik hem misschien wel kopen!
(alleen als het merk liteon er ook in staat)
Neem dan kontakt op met:
ikbenmijne-mailadresvergetenmaar@hetwasietsmet.nl
(deze werkt echt probeer maar!!!)
Hmmm, voorzover ik weetgebruiken IIyama en NEC beide Diamondtron buizen (Mitshubishi) en geen Trinitron (Sony). Zit nu ook te twijfelen aangzien het schijnt dat de A901HT ook weer leverbaar wordt, dan heb ik liever een buis met BNC aansluiting dan met 2x D-sub....Het scherm is van het Trinitron type en dat geeft dus een prima beeld.
de betaler vervuilt
Pagina: 1