Toon posts:

[W2k] Netwerkkaart aanzetten onder gast account

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader werkt in het buitenland als kapitein op een schip. Voor zijn administratie heeft hij van de zaak een nieuwe compaq evo gekregen met windows 2000 erop.
Hij had hier gelijk netwerkkabels bij gekregen dat hij de pc in een netwerk kan zetten met zijn laptop. Wat is het geval op de zaak hebben ze niet de netwerkkaart aangezet. Normaal is dit geen probleem die zet je zo aan alleen heeft mijn vader een guest account en kan hij dus de netwerkkaart niet aanzetten. Mijn vraag is dus is het op een of andere manier mogelijk om de netwerkkaart aan te zetten onder windows 2000 in het guest account.
Ik heb op GoT gezoch maar ik heb hier niks over kunnen vinden wel welke rechten je allemaal toe kan passen maar daar heb ik niet aan.

Verwijderd

Kortom er zijn geen rechten om de eigenschappen van de netwerkkaart te benaderen. Zoek eens met trefwoord "winreg" of "register" op download.com Met dit soort tooltjes kun je gemakkelijk policies omzeilen.

Modbreak:
Dat is op GoT dus niet de bedoeling

[ Voor 23% gewijzigd door Spider.007 op 12-04-2004 08:56 ]

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:08

Jimbolino

troep.com

als de laptop van de zaak is, moet hij opbellen en een normale account eisen.

Systeembeheerders beveiligen hun pc's niet voor hun plezier.

[ Voor 5% gewijzigd door Jimbolino op 12-04-2004 08:13 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het omzeilen van policies is op GoT niet de bedoeling. Het beste is inderdaad dat de Systeembeheerder hiervoor wordt ingeschakelt; met gast-rechten zal je vader dit sowieso niet kunnen verhelpen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.