Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Houder, kabel en GPS in 1 voor PDA?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de bezitter van een Ipaq 2210 en heb hierbij de TomTom3 navigatiesoftware. Nu ben ik op zoek naar een Houder voor in de auto, waar je hem makkelijk uit kunt halen, waar hij opgeladen wordt en verbonden wordt met de (wired) GPS ontvanger. Nu vraag ik mij af of hier geen kan en klaar setjes voor bestaan? Ik kan alle onderdelen wel los bestellen maar dan is het vaak nog de vraag of alles samen wil werken. Ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer. Ben al uren aan het ronddwalen door de pricewatch maar ik kan geen setjes vinden die het volgende bevatten:

Een autohouder, liefst active.
een GPS ontvanger met snoer
een oplaadsnoer voor de pda met stroom snoer voor de GPS ontvanger

en het moet allemaal werken met TomTom3 benelux en een ipaq 2210.

Kan iemand me op weg helpen? Ik heb gesearchd, gegoogled etc. en ben echt op zoek naar een complete set..

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je hebt de brodithouder. Daarbij kan je een pda gewoon insteken en het ewrkt. (de draad naar GPS en lader is geintegreerd)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-11 12:41
En van carcomm ook. Volgens een gebruiker is die beter an de brodit. Test staat ergens op pdawereld.nl of zoiets.

http://www.supplies4mobility.nl/nl/dept_469.html voor afbeelding van de carcomm

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
athlonkmf schreef op 12 april 2004 @ 01:53:
Je hebt de brodithouder. Daarbij kan je een pda gewoon insteken en het ewrkt. (de draad naar GPS en lader is geintegreerd)
en bestaat deze ook incluis een GPS muis voor een schappelijk prijsje? (in de pricewatch staan ze alleen los te koop.

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
De TomTom Carkit is een mooie oplossing... echter wel een beetje prijzig:

http://www.pdashop.nl/product/2781/2320/Autohouders