Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!
I&T -> BV
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dat IP-adres zonder punten ertussen is niet zo handig na te zoeken...
Maar als ik een reverse-lookup van die site doe kom ik uit op 81.211.105.24. Misschien staat die ook op onverwachte plaatsen in je hostsfile?
Maar als ik een reverse-lookup van die site doe kom ik uit op 81.211.105.24. Misschien staat die ook op onverwachte plaatsen in je hostsfile?
Best leuke site toch? heel handig 
maarehm heb je alle updates van die progjes gedownload?
en download ff hijackthis
en plaats daarvan ff zon logdinges
maarehm heb je alle updates van die progjes gedownload?
en download ff hijackthis
en plaats daarvan ff zon logdinges
mrbombastic,
Sinds een aantal dagen hebben we in Beveiliging & Virussen een stappenplan waar een nieuw topic aan moet voldoen.
Je kan dit uiteraard niet weten aangezien je topic in Internet & Telefonie hebt geopend, maar mag ik je aanraden dit alsnog even door te lezen, en aan de hand daarvan een nieuw topic te openen als dat nog nodig zou blijken?
Sinds een aantal dagen hebben we in Beveiliging & Virussen een stappenplan waar een nieuw topic aan moet voldoen.
Je kan dit uiteraard niet weten aangezien je topic in Internet & Telefonie hebt geopend, maar mag ik je aanraden dit alsnog even door te lezen, en aan de hand daarvan een nieuw topic te openen als dat nog nodig zou blijken?
Dit topic is gesloten.
![]()