Toon posts:

Lords of the Realm 3

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Speelt iemand dit spel ook, of is de interesse hiervoor niet bij GoT te vinden? :?

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:23

UTM

Jah, volgens mij heb ik wel een van die reeksen gespeeld. Volgens mij 2. Ging dat spel niet over ridders en kastelen enzo? ;) Jep: http://pc.ign.com/articles/503/503003p1.html. Deel 2 was wel heel erg leuk, alleen zag het er niet uit, maar he: Gameplay boven alles he :P

[ Voor 37% gewijzigd door UTM op 12-04-2004 01:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar in deel drie hebben ze er ook vassalen in geplaatst en het is niet meer turn-based. Moet wel zeggen dat 2 nog wel iets beter is dan 3, maar misschien verander ik van gedachten als ik hem wat meer heb gespeelt.

B.t.w. nog ff een paar zij vraagjes over 2.

1: ik las in een andere topic dat er een uitbreiding voor deel 2 is, weet iemand daar iets van?
2: Hoe kan ik hem goed onder xp laten draaien, want het spel zelf werkt wel, maar het geluid is niet helemaal 100%.

Verwijderd

En wat als iemand dit speelt? Wat dan? :)

Van topics in Spielerij - Games & Discussies is het eigenlijk altijd de bedoeling dat erover gediscussieerd kan worden. Om een discussie op gang te kunnen brengen, is het belangrijk om een uitgebreide startpost te hebben.

In zo'n startpost kan het een en ander uitgelegd worden over het spel en kan er aanzet gegeven worden tot een discussie. Beide punten vind ik niet terug hier, dus doe ik het topic dicht. Mocht je het nog een keer willen proberen, lees dan even Spielerij - Games & Discussies FAQ door :)

Dit topic is gesloten.