Toon posts:

Warcraft 3 over VPN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag met een iemand warcraft 3 spelen maar ik vind dat battle.net nogal knaken, dus dacht ik laat ik het via VPN doen op Windows 2003 Server, maar die andere kan wel connecten op de server en ik kan hem dan pingen etc, maar ik kan hem niet zien in Warcraft3 bij Local Area Network game.

We hebben allebei een legale versie dus daar moet het niet aan kunnen liggen.

Weet iemand mischen wat ik fout doe?

Layout

Warcraft Client ------internet------->Windows 2003 server met VPN----> lan-> Warcraft server

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 00:26 ]

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 13:37

Virgil

We're not alone

Kan je geen proxy instellen vanuit wc3 ??

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb het geprobeerd zonder firewall ik heb met routing zitten klooien maar het werkt nog steeds niet.

weet iemand anders het mischien ??

*KICK*

Verwijderd

Op welke IP adressen heb je zitten pingen? de VPN adressen of de gewone?
en is het mogelijk om zijn computer te benaderen via SMB(uitvoeren \\Computernaam)
Als 1 van deze 2 niet werkt zou er toch iets fout moeten zitten in de VPN instellingen.

Kun je ook meer info geven over welke adressen jullie krijgen van de win2k3 bak enzo

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Was lokaal WC3 niet via het IPX protocol?
Moet je dat protocol nog ff bij je vpn eigenschappen zetten...

En daarnaast, Battle.net knaken? Tis 1 vd beste gameservers die dr zijn :D .

/edit
never mind:

http://www.gamershell.com...aft3ReignofChaosFir.shtml
Multiplayer

LAN play is wonderful. The last of the IPX\SPX game series has fallen, long live TCP\IP.
Zelfde subnet/IP range? :?

[ Voor 41% gewijzigd door pica op 14-04-2004 11:46 ]

Steam

Verwijderd

probeer het anders met kali, die maakt ook een soort verbinding aan en daarna kun je via lan games elkaar zien.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Kali werkte toch ook met het IPX protocol?

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb gewoon op de VPN adressen zitten pingen, ik kon wel naar hem pingen maar hij niet naar mij maar dat komt waarschijnlijk door dat mijn Alcatel dat blocked.

ik kon wel via SMB naar zijn comp.

Maar ik zou dus moeten proberen met het IPX/SPX protocol?

/edit
dat kan natuurlijk helemaal niet met VPN
/Edit

En Kali nog nooit van gehoord ik zou eens gaan googleen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 16:46 ]

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:09

ralpje

Deugpopje

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:43:
Nou ik heb gewoon op de VPN adressen zitten pingen, ik kon wel naar hem pingen maar hij niet naar mij maar dat komt waarschijnlijk door dat mijn Alcatel dat blocked.
Huh? Ping je dan naar een openbaar ip-adres, of lokaal via VPN? Want als je lokaal via vpn ping, kan dat nooit geblockt worden door je provider...

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
Nou als hij naar mij pinged dan wordt dat geblocked door mijn Modem denk ik.

Want die ping gaat toch over het internet via mijn Alcatel modem die normaal die ICMP packets dropped

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:09

ralpje

Deugpopje

Als je naar je openbare ip pingt, zou je modem ze inderdaad droppen, ping je naar je lokale ip (dus via vpn) gaat het via de tunnel en zou je modem ze niet mogen droppen. Het modem hoeft nu namelijk geen request te vragen, maar je pc / server / whatever er achter dat modem hangt.

edit:

Als je trouwens een Speedtouch modem gebruikt; probeer hem eens in bridge-stand te zetten met behulp van het tooltje op www.alcadis.nl

[ Voor 22% gewijzigd door ralpje op 15-04-2004 08:11 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
mm dat is dan vreemd. Maar worden komen door die VPN tunnel alle poorten en protocollen mee? Of moet ik mijn server werl gewoon in de DMZ laten staan
Pagina: 1