Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
hallo,

ik kan een bluetooth carkit kopen voor deze gsm maar dan heb ik geen constante displayverlichting aanstaan en ik wil nog wel zien WIE er belt voordat ik uberhaupt opneem. Is hier een oplossing voor?

Is de Cark-126 carkit compatible met de 6600? maw. is er een houder op de markt zodat de 6600 gebruikt kan worden icm deze carkit? Ik kan op internet geen passende houder vinden (alleen een normale houder zonder aansluitingen).

Porto

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

carkits = telefonie, oftewel move Gadget Talk >> Internet & Telefonie

LinkedIn
Instagram

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

porto33 schreef op 11 april 2004 @ 23:59:
hallo,

ik kan een bluetooth carkit kopen voor deze gsm maar dan heb ik geen constante displayverlichting aanstaan en ik wil nog wel zien WIE er belt voordat ik uberhaupt opneem. Is hier een oplossing voor?

Is de Cark-126 carkit compatible met de 6600? maw. is er een houder op de markt zodat de 6600 gebruikt kan worden icm deze carkit? Ik kan op internet geen passende houder vinden (alleen een normale houder zonder aansluitingen).

Porto
Bluetooth is Bluetooth, compatible dus.
Maar als hij toch draadloos is, dan kan je `m toch net zo goed in je broek/jas/binnenzak laten zitten?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 18:06

IvoB

Prutst er rustig op los

Ginz schreef op 12 april 2004 @ 01:21:
[...]

Bluetooth is Bluetooth, compatible dus.
Maar als hij toch draadloos is, dan kan je `m toch net zo goed in je broek/jas/binnenzak laten zitten?
Moet je de openingspost wel lezen.. De topicstarter wil de foon dus op het dashboard vastgemaakt zetten, met permantente display verlichting. Dus eigenlijk zou een normale carkit de oplossing zijn, maar deze is niet te krijgen voor de 6600.

De enige oplossing is dus de plugin carkit, icm de passive houder. De carkit 126 zal niet werken, aangezien de houder anders is dan de houder van de 126. (kijk maar naar het nummer 15C, 19)

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:06
programma torch installeren en activeren in de auto

bij mijn 3650 blijft dan gehele tijd de verlichting aan

Tijd van werken, tijd van rusten

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 20:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Springt de display verlichting niet aan als de GSM overgaat, als je wordt gebeld ?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
Driek, dat is een adequate manier, ik zal dat proberen! Het gaat mij er enkel en alleen om dat de verlichting aanblijft zolang ik dat wil; hij wordt in de tussentijd toch opgeladen dus zal ie niet binnen 1 dag leeg zijn.

_Dune_, ja, springt aan maar gaat weer automatisch uit na een paar seconden.

maar ik zal Torch eens proberen, wie weet....... :)

bedankt allemaal!

• Jeroen 98675432
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Even een vraagje, weet iemand of het mogelijk is om zowel een bluetooth carkit als de bluetooth GPS van Route66 tegelijkertijd te gebruiken?

edit:
Nevermind, ben er al achter, maximaal één bluetooth verbinding gelijktijdig mogelijk

[ Voor 27% gewijzigd door Jeroen 98675432 op 10-06-2004 09:25 ]

Pagina: 1