agp 4x?

Pagina: 1
Acties:

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-08 17:40

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Topicstarter
ik heb net de nieuwe catalyst 4.4 geinstalleerd maar nu geeft ie in eigenschappen voor beeldscherm/geavenceerd/SMARTGARD aan dat ik agp 4x heb terwijl mijn mobo (asrockk7s8x r3) en mijn vga (club 3d radeon 9600pro) wel agp 8x ondersteunen ik kan dus bij SMARTGARD niet verder dan 4x (raar???)

zijn er misschien andere mensen met hetzelfde probleem??

groeten

janben

(trouwens got en google werd hier niet over gerept)

Bedankt alvast

Verwijderd

Er wordt wel over gerept op GOT. En google ook nog! Zelfs op de website van asrock! En weet je wat ze zeggen?

Ze zeggen dat je het AGP8X schakelaartje in je BIOS moet overzetten, en chipset drivers moet installeren. Aan de naam te zien van je plank (K7 = CPU platvorm, S = meestal chipset, A7N8X is nvidia, S zal wel SiS zijn, 8X = AGP 8X support) zul je het óf op asrocks website, of op SIS' website moeten zoeken.

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
mijn bios en drivers van chipset zijn alle uptodate en ik heb ook al gekeken op de site van asrock

en hij heeft altijd op agp 8x gedraaid en nu heb ik de oude drivers er weer opgezet 3.8 en 4.0en de nieuwste omega drivers en hij blijft op 4x staan die je niet hoger kunt zetten dus heel raar

de kaart is niet gemod ofz

[ Voor 54% gewijzigd door Welleweerd op 12-04-2004 00:05 ]

Bedankt alvast

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08 11:10

Griffin

Is mythical

Welleweerd schreef op 12 april 2004 @ 00:03:
mijn bios en drivers van chipset zijn alle uptodate en ik heb ook al gekeken op de site van asrock

en hij heeft altijd op agp 8x gedraaid en nu heb ik de oude drivers er weer opgezet 3.8 en 4.0en de nieuwste omega drivers en hij blijft op 4x staan die je niet hoger kunt zetten dus heel raar

de kaart is niet gemod ofz
ik het BIOS staat de AGP gewoon op 4X?

anders moet je daar even naar kijken.

(CABAL zij het ook. maar jij zei in je reply dat je BIOS uptodate is. en niks over de AGP instelling)

gewoon ff in het BIOS naar de AGP instellingen kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Griffin op 12-04-2004 09:17 ]

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
die bios is zo verschrikkelijk kaal en er staat nergens een optie om je agp te wijzigen.

Bedankt alvast

Verwijderd

Maakt trouwens niks uit, je kaart is op AGP 4x en 8x even snel. Bandbreedte wordt niet volledig gebruikt.

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
okee

Bedankt alvast

Pagina: 1