my first sata

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:20
open een nieuwe topic omdat de reden van sluiten van de vorige nergens op sloeg daarom wederom mijn probleem

mijn moederbord vind mijn sata schijf niet maar me raid controler in windows wel, als ik win xp probeer te instaleren op de schijf zegd hij dat er geen schijf aanwezig is.

ik heb gezocht op tweakers en op google en heb me handleiding van me mobo door gezocht en gekeken op de site van de fabrikant van de schijf en de mobo en ik heb de raad opgevolgd van de mensen die reageerde op me vorige topic.

wat moet ik doen om het werkend te krijgen?

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 16:29
Meer specs plz....

Hang hem eens aan je non sata raid (of zet die raid uit), windows heeft 3rd party drivers nodig (f6 tijdens install)

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Toveren.

En vertellen:

WAT voor schijf
Wat voor controller
WAT voor moederbord
WAT heb je zelf al geprobeert
WAAR heb je gezocht (geloof me, je zoekt niet goed want ik zit hier nu een tijd, en je bent de eerste niet. Gek eigenlijk dat het mij en m'n A7N8X Deluxe en 2 raptors in RAID0 wél meteen lukte)

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
elgringo schreef op 11 april 2004 @ 23:52:
Meer specs plz....

Hang hem eens aan je non sata raid (of zet die raid uit), windows heeft 3rd party drivers nodig (f6 tijdens install)
haha mja zelf weer topic openen omdat een mod vond dat die andere dicht vond sja zal wel nie voor de lol geweest zijn.
Maar goed wat meer info helpt wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door Smurff op 11-04-2004 23:56 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-03 14:06
eltinio schreef op 11 april 2004 @ 23:49:
open een nieuwe topic omdat de reden van sluiten van de vorige nergens op sloeg daarom wederom mijn probleem
Ja, zo moet je vooral een tweede topic beginnen 8)7

Dicht wegens veel te gebrekkig en noem maar op...

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

eltinio schreef op 11 april 2004 @ 23:49:

mijn moederbord vind mijn sata schijf niet maar me raid controler in windows wel, als ik win xp probeer te instaleren op de schijf zegd hij dat er geen schijf aanwezig is.

ik heb gezocht op tweakers en op google en heb me handleiding van me mobo door gezocht en gekeken op de site van de fabrikant van de schijf en de mobo en ik heb de raad opgevolgd van de mensen die reageerde op me vorige topic.

wat moet ik doen om het werkend te krijgen?
Je moederbord zal die schijf de komende millenia niet vinden, omdat het simpelweg door een raid-controller moet worden aangestuurd. En in die Raid bios kun je hem dus WEL vinden ;)

Misschien is het handig om je schijf eraan te hangen, windowsxp cdrom erin te doen, op tijd op f6 te rammen en de drivers te installeren!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-03 14:06
Eh, dicht :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.