Hallo
Na het rondzoeken hier heb ik al ontdekt dat het niet handig is om zomaar de snelste videokaart te kopen die er is maar om ook even te kijken wat voor een systeem je hebt.
Ik wil mijn systeem nog niet gaan upgraden.
Pas als het 64bit verhaal echt begint te lopen, dus XP 64bit is er, de drivers zijn er enzo.
(voor farcry komt dit jaar een 64 bits patch uit bijvoorbeeld)
Dan ga ik over op een nieuw systeem.
(zal nog wel een jaar duren)
Ik wel wel graag al gaan profiteren van echte direct X 9 ondersteuning in games.
Alleen weet ik even niet welke videokaart ik moet gaan kopen die nog redelijk in verhouding staat met de rest van m'n systeem. (zodat die videokaart geen baard staat te kweken omdat ie moet wachten op de rest
)
Ik heb een XP1900+ draaiend op een KT133A chipset met 768MB SDR kingston CL2.
Dat SDR is natuurlijk een bottleneck.
Huidige videokaart is een Club 3D GF4400TI (@ 305x610)
Heeft iemand hier een tip voor mij, voordat ik ga aanschaffen?
Ik zat zelf te denken in de richting van een Radeon 9600XT of 9800 basis en anders een GF5700 ultra of daaromtrend
Na het rondzoeken hier heb ik al ontdekt dat het niet handig is om zomaar de snelste videokaart te kopen die er is maar om ook even te kijken wat voor een systeem je hebt.
Ik wil mijn systeem nog niet gaan upgraden.
Pas als het 64bit verhaal echt begint te lopen, dus XP 64bit is er, de drivers zijn er enzo.
(voor farcry komt dit jaar een 64 bits patch uit bijvoorbeeld)
Dan ga ik over op een nieuw systeem.
Ik wel wel graag al gaan profiteren van echte direct X 9 ondersteuning in games.
Alleen weet ik even niet welke videokaart ik moet gaan kopen die nog redelijk in verhouding staat met de rest van m'n systeem. (zodat die videokaart geen baard staat te kweken omdat ie moet wachten op de rest
Ik heb een XP1900+ draaiend op een KT133A chipset met 768MB SDR kingston CL2.
Dat SDR is natuurlijk een bottleneck.
Huidige videokaart is een Club 3D GF4400TI (@ 305x610)
Heeft iemand hier een tip voor mij, voordat ik ga aanschaffen?
Ik zat zelf te denken in de richting van een Radeon 9600XT of 9800 basis en anders een GF5700 ultra of daaromtrend